سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سینا باسواد میشود

1393/4/16 21:21
نویسنده : مامان عاشقت
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم

بالاخره level 1 زبان انگلیسیتو یا بهتر بگم

your baby can read

رو کامل یاد گرفتی و حسابی باعث خوشحالی من و بابایی شدیآرام

قولت دادم واست یه جایزه بگیرم و این موضوع خیلی خیلی خوشحالت کردهمحبت

کم کم میخوایم level 2 رو شروع کنیم البته بعد از چند روز استراحتچشمک

حسابی خسته نباشید پسر باهوش من

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و احوالات این روز های سینایی

عزیز دلم این روزها حسابی بزرگ شدی و شیرین زبون و همه جوره پایه ی بابا امیر خندونک

همین که میخوای غذا بخوری میگی

بسم الله الرحمن الرحیم

محاله یادت برهبوس

وقتی میخوای کاری کنی میگی حیدر مددبغل

به جای اینکه بگی شب خیر

هر شب یه چیزی میگی

شبت شکلات ، شبت بیسکوییت ، شبت آبنباتبوس

این روزها که منو بابایی روزه هستیم همش میای و میگی چه عیب نداره دذا بخورین

منم دوزه هستم ولی میخورمخندونک

و هر شب تا سحر همراه من و بابایی بیداری و بعدش میخوابی تازه اون موقع هم میگی ساعت خواب نیستخنده

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خداوند  

شکرکه شوق مادر بودن را دروجودم نهادی ومرالایق دانستی تا نگهبان زیباترین فرشته تودراین دنیای خاکی گردم.توراباتموم وجود می ستایم که برمن ارزش نهادی تا لحظه های بسیار ناب را تجربه کنم.فرزندم، آرام جانم ،نور دیدگانم چندی است که عظمت توپروردگارم را هر لحظه برایم معنا میکند ومن بیشتر از همیشه به تومی اندیشم وبرخودمی بالم که بنده توام.شکروسپاس خالق لایتناهی را که طاعتش موجب قربت است وبه شکراندرش مزید نعمت.

 

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

عمه ریحانه
17 تیر 93 1:17
الهی عمه قربون اون هوشت بره که خیلی زود همه چیزو یاد میگیری
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عمه جونی
عمه ریحانه
17 تیر 93 1:18
الهی دورت بگردم بااین روزه گرفتنتخوشبحالت که دوزه هستی و غذا میخوری
مامان عاشقت
پاسخ
بله دیگه عمه جووووووووووونم
مامان فرخنده
18 تیر 93 8:15
آفرين سينا باهوش كلي با سواد شدي عزيززززززززززم
بابا و مامان
18 تیر 93 13:11
فدای پسر باهوش و زرنگ
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:12
>(///)< مثل شکلات شیرین (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و @>–>>– مثل گل زیبا هستی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:13
آفرین به این پسری باهوش
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 13:03
مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید : کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟ همسر او گفت : همه آنها را بزرگشان و کوچکشان ، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم , شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد ؟ همسر جواب داد : این خلقت خداست که مادر , دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد , مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد ! خدایش بیامرزد , روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود .... مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !
مامانی و بابایی دخمل بلا
23 تیر 93 15:06
این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن که ما خیلی مبتکریم........ اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! ) نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !
مامان ناهید
25 تیر 93 1:21
سلام سلام سلام وصدتا سلام ویه تبریک مخصوص به خاطر پیشرفت دردرجات بالا فدات بشم سینایی چقدر دلم برات تنگ شده بود برا مامانی خوب مامان صغری جون
مامان عاشقت
پاسخ
سلام مرسی خاله جون منم دلم واستون تنگ شده
مامان ناهید
25 تیر 93 1:21
کجایید عزیزم سراغی ازما نمی گیرید من مرتب مشغولم از دست این بیماری بچه ها که یکیشون مریض میشن یکی دیگشون از اون یکی میگیره منو ببخشید به خاطر تاخیرم
مامان عاشقت
پاسخ
منم واقعا درگیرم وقت کنم حتما بهتون سر میزنم دوست خوبم
مامان ناهید
25 تیر 93 1:22
ماشالله به سینای ناز ما که چقدر بزرگ وآقا وشیرین زبان شده بازم مثل همیشه منو ذوقلو کردی خوب زود جایزه رو برا سینا جون بخر در انتظار نمونه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون خوب و مهربون
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:44
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامان عاشقت
پاسخ
چشم عزیزم انشاالله شما هم منو فراموش نکنید
مامان لیانا
26 تیر 93 16:51
آفرین سینای باهوش و زرنگ تبریک میگم سواد دار شدنتو دست مامانی هم درد نکنه که همچین پسر همه چی تمام تربیت کرده
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین شما
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 18:18
آپ کردم... منتظر نگاه زیباتون هستم
مامان عاشقت
پاسخ
چشم عزیزم
saba
29 تیر 93 13:23
___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶¶ ___________¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان منصوره
30 تیر 93 11:02
آفرین سینای باهوش و زرنگ تبریک میگم سواد دار شدنتو.وای چقدر زود موهات بلند شدن عزیزم،مامانی نماز روزتون قبول ما رو هم تو این شبهای عزیز فراموش نکنید،ببوس سینا جونو
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جونم چشم دوست عزیزم همچنین نماز روزه های شما
عمه لی لی آق پرهام
1 مرداد 93 21:24
فدای تو سینا گلیماشالا ک اینقدر با هوشی عزیزمدسته مامانیه گلت هم درد نکنه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون خوب و مهربون از این که به وبلاگم سر میزنین لطف دارین شما
بابا و مامان
2 مرداد 93 11:47
مینا
2 مرداد 93 19:30
*بی نطیرین شما+++-+
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:13
دلم دریا میخواهد دریایی آرام با کمرنگی آبی ک صدای موج هایش آرامش یاد تورا میدهد ...
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 14:50
دوستون داریم
مریم
23 مرداد 93 16:34
مامانی
8 شهریور 93 16:49
افرییییییییییین به پسر باهوش.ماشالا