سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

محرم 93

1393/8/14 15:34
نویسنده : مامان عاشقت
679 بازدید
اشتراک گذاری

emam hosein (7)

پرسيدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهي كشيدوگفت:كه ماه محرم است.گفتم: كه چيست محرم؟باناله گفت:ماه عزاي اشرف اولادآدم است

1022

سینای من ،پسر عزیزم

امسال محرم انقدر شیطونی و اذیت کردی که نشد ازت

چندتا عکس درست و حسابی بگیریم

ولی همین چند تا هم غنیمته

1022

روزهاي زيباي شكفتنت شتابان مي گذرند و به لطف خداوند مهربان چشمان من نظاره گر توست كه هر روز

بزرگ و بزرگتر ميشوی و با عطر حضورت به من حس خوب زندگي مي دهی..

حسابی اذیت باباجون کردی.....

قبول باشه جان مادر....1022

اینم عکسای شب عاشورا  و پختن شله زرد

اینم عکس دوست جون جونیت

1022

سینای عزیزتر از جانم...

نمیبینم زیبایی های دنیا را آنگاه که تویی زیبایی های دنیایم...

نمیشنوم صدایی را آنگاه که صدای مهربانت در گوشم طنین می اندازد و مرا آرام میکند...

آن عشقی که میگویند، تو نیستی. تو معنایی بالاتر از عشق داری و 

برای من تنها یک عشقی....

1022

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه ريحانه
14 آبان 93 22:54
الهى عمه قربون صورت مثل ماهت بره که همه رنگى بهت مياد قبول باشه خوشگل عمه
بابا و مامان
15 آبان 93 7:47
قبول باشه عزیزم