سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

جان دلم

1395/11/20 1:21
نویسنده : مامان عاشقت
136 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم...سینا ؛

روشن ترین سیاره دنیا شاید ناهید باشد ،

اما من شک ندارم ...

روشن ترین سیاره دنیا چشم های توست ،

که دنیای من از آن نور می گیرد...

بلندترین قله ی دنیا شاید اورست باشد ؛

اما...

بلندترین قله ی دنیا مهربانی ِ توست ...

که من ،

برای رسیدن به آن ، نفس نفس ، هر لحظه بیتابم...!!!

گرم ترین کویر دنیا لوت است...

ولی ؛

گرم ترین داغی ِ عاشقانه ی دنیا ،

آغوش کوچک توست ...که غصه های مرا آسان ِ آسان بخار می کند...

وسیع ترین اقیانوس دنیا ، اقیانوس آرام است ...

اما ،

وسیع ترین اقیانوس دنیا

دست های توست که وقتی مرا بغل می کنند ،

دلم را به آرام ترین حس ِ دنیا دعوت می کنند ...!!!

و

و...

قدیمی ترین تمدن دنیا در آسیاست...

ولی ،

قدیمی ترین تمدن دنیا ،

شیوه ی عاشقانگی من است برای تو ، فرزندم ...

که آریایی ترین محبت مادرانه ام را

نذر قلب مردانه کوچکت کرده ام...

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)