سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

تولد دو سالگی سامان

1400/1/27 0:00
نویسنده : مامان عاشقت
140 بازدید
اشتراک گذاری

سینای من امشب شب تولد داداشت هست همون که 

روز به روز

ساعت به ساعت

دقیقه به دقیقه

ثانیه به ثانیه

انتظار کشیدی تا بزرگ بشه قد بکشه 

انقدر بزرگ شدنش برات شیرینه که از چشمای قشنگت میشه فهمید 💞

یکم با هم کلنجار میرید اما عاشق همین کلنجارها هستی😍 

از صبح مدام براش میخوندی تولدت مبارک و اون تمام عشقشو تو بوسه هاش میریخت و بوسه بارانت میکرد

دلیل تپش قلب من شمایید💗

با بودن شما حال تمام لحظه های من خوب است💗

ضربان قلبم روی خنده های شما تنظیمه💗

پس همیشه بخندین مهربون های من💗

😘

بعدش هم رفتیم تولد باباجون💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

تولد هر دوتاتون مبارک باشه عزیزان دلم😘😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)