سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

این روزهای سینا

1392/11/18 16:51
نویسنده : مامان عاشقت
626 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم این روزها دوباره مدام با سرسرت بازی میکنی البته مدل جدیدنیشخند

خندهخندهخنده

قهقههقهقههقهقهه

خندهخندهخنده

 امروز رفتی بیرون و یه عالمه ماهی خریدی و کردی داخل این پلاستیک ها قهقههقهقههداخل پلاستیک مشکیه کوسه هستنیشخند

و این پرنده ی خشمگین این روزها شده همدمت و فقط با اون میخوابی خلاصه عاشقش شدینیشخند

یاد گرفتی به من میگی : مامان تپلی و به بابا میگی بابا تپلی البته وقتی کارمون داریخندهخندهخندهخنده

راستی مامان بزرگم دو روزی هست اومدن خونمون و شما حسابی دوسش داری باهاش انواع بازیا رو میکنی و همش ازش سوال میکنی (تی میری تونتون)کی میری خونتون میخوای خیالت راحت بشه که تا کی میموننماچماچ

تازگیها هم عاشق عمو پورنگ شدی و همیشه منتظر برنامه ی عمو پورنگ،از اولش میرقصی و دست میزنی تا اخر برنامهنیشخند

هر وقت یه چیزی میخوای بهم میگی مامانی (دلوم تشیده)دلم کشیده.بغل

totalgifs.com barrinhas gif gif 68.gif

نازنینم،بهترینم

رفته رفته در کنارم پاگرفتی و برخلاف آنچه گفته میشد که تو به من محتاج هستی، من به تو محتاج شدم و بر تو مشتاق و تو شدی همه نیازم ...همه تلاشم و همه انگیزه ام برای تغییر ..برای تحمل هر سختی و برای تلاشی جاوید تا بتوانم در روز موعود در مقابلت سرافراز باشم و بگویم هر آنچه در توان داشتم برایت نهادم و این تو این هم زندگی

totalgifs.com barrinhas gif gif 68.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 17:41
سلام آبجی جون خوبید سینا جونم خوبه می بینم ما که نبودیم کلی آقا سینا برا خودش مردتر شده فدات بشم خاله با اومن سدسد بازیت عزیزم یه وقت با کله نخوری زمین خدایی ناکرده
مامان عاشقت
پاسخ
چشم خاله جوووووووووووووووووونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 17:42
فدای اون تخیلاتت بشم چقدر ماهی خریدی حتمآ تو اون ذهن خلاقت یه اکواریم هم داری که این ماهیهارو توش بذاری
مامان عاشقت
پاسخ
آره دقیقاهمین جوره و خوشبختانه اکواریوم داخل خونه هست و سینا توی ذهن خودش هی میره اینا رو میریزه تو آکواریوم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 17:45
عزیز خاله چه خوب که مامان بزرگت پیشته حتمآ کلی بهتون خوش می گذره قربون تی میری تونتون گفتن برم چقدر من عاشق حرفهای شکسته شما بچه هام عزیزم چقدر قلب پاکی داری عزیزم خدا 200 سال بهت عمر وعزت بده در کنار پدر ومادر مهربونت
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووون خوب و مهربوووووووون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 17:46
ای خدا دلم می خواد بخورمت با اون دلم تشیده وحرفهای شیرینت مامانی انشالله خدا برات نگهش داره چقدر کاراش وحرفهاش به دل میشینه
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون دوست خوبم لطف داری عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 17:47
ببخشید گلم که من تاخیر داشتم تازه نتم رو وصل کردم ممنون که فراموشمون نکردید باور کن دل ما هم براتون تنگ شده بود وبه یادتون می تپید
مامان عاشقت
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون که اومدی پیشمون خیلی خیلی خوشحالمون کردی
مامان مبینا
18 بهمن 92 20:28
ماشالله به این پسر ناز
مامان عاشقت
پاسخ
فدات شم عزیزم
مامان آیلین
18 بهمن 92 23:00
سرسره بازی چپکییی
عمه ریحانه
18 بهمن 92 23:24
سینا جونم خیلی باحالی
مامان عاشقت
پاسخ
چاکریم عمه جونم
خاله الهه مامان آدریان
18 بهمن 92 23:52
وای اخه چرا اینطوری سرسره بازی می کنی پسر شیطون
خاله لیلا
19 بهمن 92 0:38
الهی خاله قربونت بره با این شیطنتات آخه این چه طرز سرسره بازی خاله جون
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووووون انقدر حال میده
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 2:50
فدای خودت و اون خیال بافیات عزیزم عزیز دلم واظب باش دوست دارم خیلی زیاد
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووووون چشم حتما
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 بهمن 92 2:58
بامن پیاده راه بیا با هم در خیابانها قدم بزنیم شاید مردم هوس کرده باشند خوشبختی را شانه به شانه ببینند
مامان عاشقت
پاسخ
خیلی زیبا بوووووووود عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 بهمن 92 3:58
بامن پیاده راه بیا با هم در خیابانها قدم بزنیم شاید مردم هوس کرده باشند خوشبختی را شانه به شانه ببینند
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 بهمن 92 4:49
اي جونم عزيزم سرسره بازي با ورژن جديده؟؟؟؟؟؟؟..... عزيزمي با اون خلاقيت و هوشت عزيزم
مامان عاشقت
پاسخ
ورزن جدیده جدیده
مامان بهداد
19 بهمن 92 8:08
خدایا این دلخوشیهای کوچیک و به همه ی بچه ها بده. که همیشه شاد و سلامت باشند. به سینای عزیز هم بیشترتر بده.
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ایمان جون
19 بهمن 92 10:11
عزیزم بازیای خطری میکنی , خیلی مواظب خودت باش عزیز دلم متن آخری خیلی قشنگ و دلنشین بود , من هم کاملا موافقم که خودمون به بچه ها محتاج تریم تا اونا به ما ایشالا همیشه موفق و پیروز باشید
مامان عاشقت
پاسخ
چشم خاله جوووووووووون چشاتون زیبا مییبینه
ابجي سجا
19 بهمن 92 11:38
زمانی است در سیل وباد خودم را گم کرده ام... این شبها حضورت را درکلبه خیال خویش می آورم....
ابجي سجا
19 بهمن 92 11:38
لام خاله ممنون خيلي خوش اومدين
مامان عاشقت
پاسخ
خواهش عزیزم
مامان پارمیس
19 بهمن 92 12:02
هههههه شیطونه بلا کی پارمیس من بزرگ بشه ماهی ها نمیرن هههههه
مامان فرخنده
19 بهمن 92 12:54
قربون برم با اون تي ميري تونتون سينا جون مدل جديده سرسره بازي كردن مواظب خودت باش خاله جون
مامان عاشقت
پاسخ
چشم خاله جوووووون
مامان هیمن
19 بهمن 92 14:51
وروجک این مدلی سرسره رو تا حال ندیده بودم کلی خندیدم
مامان هیمن
19 بهمن 92 14:52
مامان تپلی وبابا تپلی
مامان هیمن
19 بهمن 92 14:54
فدای دل کشیدنت بشم
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نكنه خاله جوون
مامان هیمن
19 بهمن 92 15:06
ماهی خریدنشسینا جون این همه ماهی واسه چت بودفدای خرید کردن پسرم که چقدم ولخرجه.
مامان عاشقت
پاسخ
خاله جون من عاشق ماهي هستم
مامان بهار
19 بهمن 92 18:41
عزیــــــــــــزم نیفتی میری اون بالای سرسرت ملق میزنی .خدا حفظت کنه وروجک چقدر از کارات خندیـــــــــدم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون
مامان الناز
20 بهمن 92 0:01
عاشقتم سينا جوني نمكدون خاله خودتي
مامان عاشقت
پاسخ
مرسي خاله جوووووووون
شادی
20 بهمن 92 8:16
عزیزم. پسرمون خلاقیت به خرج میده دیگه. ولی مواظب باش خاله جونی. کنار مادر بزرگ هم خوش بگذره.مغز بادوم هم هم پدر بزرگ و مادربزرگشون رو خیلی دوست دارن
مامان عاشقت
پاسخ
چشم خاله جون مواظبم
مریم
20 بهمن 92 11:55
ای آقا پسر شیطون...... مواظب خودت باشه که یه وقت از سرسره شوت نشی پایین ای بچه پرو چرا حالا به مامان و بابایی میگی تپلی؟؟؟؟؟
غزل (مامان هستي)
20 بهمن 92 14:00
قربونت بره خاله با اون شيرين زبونيهات و تخيلاتت
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
اعظم مامان زهرا
20 بهمن 92 14:19
نیوفتی خاله عزیزم شیطون بلا
مامان عاشقت
پاسخ
چشم خاله جون
مامان منصوره
20 بهمن 92 14:54
خدایا این دلخوشیهای کوچیک و به همه ی بچه ها بده. که همیشه شاد و سلامت باشند.وای اخه چرا اینطوری سرسره بازی می کنی پسر شیطون.بوس واسه پسر نازززززززززززززززززززت
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون
مامی پوریا
20 بهمن 92 21:09
هزار ماشالله به این پسر بازیگوش
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:04
قربونت برررم با این شیطونیات گلپسرررررررر
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووون
farideh
21 بهمن 92 12:46
ای شیطون اخه این جوری سرسره بازی میکننعزیزمی خاله جون با اون کارات
مامان عاشقت
پاسخ
چیکار کنم خله جون ما اینیم دیگه
مامان امیرمحمد
23 بهمن 92 10:27
گوله نمکی سیناجان،شیطونیات هم شیرینه،چه شیرین حرف می زنی،مامان تپلی باباتپلیکوسه
گل اندام بانو
23 بهمن 92 11:12
فدات بشم با اون بازی کردنات
ابجي سجا
24 بهمن 92 9:43
ای مهربانترین آیت مهر: بامهربان ترین یاد به یادت هستم. اپیم
مریم
24 بهمن 92 14:42
همیشه خوش باشین
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهار
24 بهمن 92 17:27
سلام .ادرس وب بهار عوض شده دیگه به اون ادرس نرو .ممنون
مامان عاشقت
پاسخ
چشم عزیزم
مامان الناز
25 بهمن 92 19:26
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم همینطور بر شما مبارک
مریم
26 بهمن 92 21:36
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی روز ولنتاین مبارک .............
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم همینطور بر شما مبارک
مامان هیمن
27 بهمن 92 9:25
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان مینا
27 بهمن 92 23:16
ابجي سجا
29 بهمن 92 15:58
هنوز هم صدقه هايم به نيت سلامتي توست! اهاي دوست من سلامتي ؟
مامان عاشقت
پاسخ
آره دوست خوبم یه مدت درگیر اسباب کشی بودم اما همیشه به فکرتون بودم
خاله ی سوینا
5 اسفند 92 18:33
واییییییییی پسر شیطون قربونت برم عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جون