سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

این روزهای سینا

1393/3/14 19:02
نویسنده : مامان عاشقت
605 بازدید
اشتراک گذاری

 در چشمَت دنیایی از لطف و زیبایی

بر رویَت سایه‌ای از عشقی خدایی

امروزَت را سرشار از شور کودکی

فردایَت را روشن با نور دانایی میبینم

با نرمی در گوشَت لالایی می‌خوانم

جسمَت را پاره‌ای از قلبَم می‌دانم

با رنجَت قلب من می‌لرزد می‌لرزد

با اشکَت با آهَت می‌گرید چشمانم

چشمَت را بر دنیا، بر زشت و بر زیبا

می‌خواهم بگشایی، دریابی فردا را

فردایی که در راه داری تو فرزندم

فردای آینده، فردای ناپیدا

      

پسرم ، عسلم ، جانکم

این روزها حسابی شیرین زبون شدی طوری که با  حرف زدنت من و بابایی رو کلی میخندونی.

وقتی یه چیزی رو خیلی دوست داری و میخوری

میگی

عالیه آب معدنیه

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

وقتی میخوای یه دعا بکنی به جای اینکه بگی خدا کنه

میگی

الهی شکر

الهی شکر دلم درد نگیره

الهی شکر بابایی زود بیاد

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

وقتی که یک نفر سر سفره دیرتر از شما غذاش تموم بشه

میگی

بسه دیگه چقد میخوری ماشالو تمت میپتها

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

وقتی که میخوای بگی چه عیبی داره

میگی

وااااااااااااااااااااااااای چه عیبی نداره

چه عیبی نداره بریم پارک

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

و اینکه شعر عمو زنجیر باف ، تپلو ام تپلو ، سوره ی توحید هم تازگیا خیلی قشنگ میخونیبوسبغل

و خیلی چیزای دیگهمحبت

Karikatur linien

و اینکه عاشق ورزش زورخانه هستی

مرد کوچک مادر

فدای قدوبالات

به وجودت افتخار میکنمبغل

Karikatur linien

و شبها همراه آقا جون بازی موتور سواری

میکنی

و حسابی اقاجون رو خسته میکنی

Karikatur linien

و شاید بیشتر از 100 رکعت نماز در روز

مدام میری دستشویی وقتی بهت میگم چیکار میکنی میگی میخوام  وضو بگیرم

دیگه دائم الوضو شدیخنده

عاشق نماز خوندنی واین موضوع من و بابایی رو بسیار خوشحال کردهبغل

وقتی نمازت تموم میشه اگر یادمون بره بهت بگیم قبول باشه میگی بابا خوبی

اگر بازم متوجه نشه میگی واااااااااااااااااااااای زماز خوندمخنده

بعدش بابایی میگه آهان قبول باشه شما هم خیلی جدی و قشنگ میگی دبول الله

سینا عاشقتمبغلبغل

Karikatur linien

راستی عزیز دلم شیرین عسلم بغل

مامان جون امروز صبح همراه عمه ریحانه و عمو محسن رفتن مسافرت به مشهد آرام

و اینکه عزیز و همدم هم بردن و اونجا آزاد کتتد خلاصه شما تا تونستی گریه کردی چون حسابی به مامان جون آقا جون وابسته شدیزیبا

والبته عزیز و همدم همش گریه میکردی تا اینکه بهت قول دادیم بریم مشهد و شما عزیز و همدم و اونجا ببینیبغل

اما خوبیش به اینه که اقا جون پیشمونه و دوری مامان جون برای سینای من راحت تره آرام

Karikatur linien

پسرم .......من نمی توانم بیشتر از آنی که هستم باشم........اما همه لحظه های بودن را هستم.سعی میکنم در کوچکترین چیزها دنبال شادی بگردم تا دل کوچک اما پر اشتیاقت همیشه شاد بماند.....سعی میکنم لحظه های کوچک و معمولی را برایت تبدیل به ماجراهای ساده اما پراز خوشبختی کنم......سعی میکنم در هر گوشه دلت با لبخندی که شاید امروز برایت نا مفهوم باشد بسته کوچک خوشبختی را پنهان کنم....

Karikatur linien

پسندها (8)

نظرات (25)

الناز
15 خرداد 93 19:40
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ----------------
مامان عاشقت
پاسخ
چشاتون زیبا میبینه عزیزم چشم حتما میام
مامان ناهید
15 خرداد 93 19:40
سلام مامان صغری جون خوبید سینا جون خوبه قربونش بشم فداتون بشم چقدر دلم براتون تنگ شده بود به یادتون بودم ولی متآسفانه یک ماهی نت نداشتم خلاصه شرمنده
مامان عاشقت
پاسخ
سلام مامان ناحید جون این حرفا رو نزنید لطف شما همیشه شامل حال ماست
مامان ناهید
15 خرداد 93 19:45
فدای سینا با اون شیرین زبونیهاش که باعث خوشحالی همه الخصوص بابایی ومامانی میشی عالییییییییییییییییییییییییییه خودتم عالییییییییییییییییی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززززم
مامان ناهید
15 خرداد 93 19:46
قربون شکر کردنات عزیز دلم ماشالله
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان ناهید
15 خرداد 93 19:47
وااااااای منو کشتی از خنده چقد میخوری ماشالو تمت میپتها
مامان ناهید
15 خرداد 93 19:51
ماشالله به این همه استعداد وعلاقه به امید روزی که انشالله پهلوان بشی سینا جون
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین
مامان ناهید
15 خرداد 93 19:52
خوش به حالت که آقاجون پیشتِ می تونی باهاش بازی کنی چقدر هم مزه میده
مامان عاشقت
پاسخ
آره خاله جوووون حسااااااابی خوش به حالم شده
مامان ناهید
15 خرداد 93 21:40
فدای مرد مومن آقا سینا با اون نمازخونتناش قبول باشه عزیزم چقدر دوستت دارم می بوسمت خدا حفظت کنه کچل هم که شدی این شکلی هم قشنگی
مامان عاشقت
پاسخ
دبول الله خاله جون شما همیشه به من لطف دارین
مامان لیانا
17 خرداد 93 2:40
نمازت قبول باشه پسر کوچولوی ناز انشالا خدا همیشه پشت و پناهت باشه
مامان عاشقت
پاسخ
دبول الله مرسی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
17 خرداد 93 12:24
عالی بود پستت چقدر بامزه ایست حرف زدنات سینا جون بازی با بابابزرگ هم خیلی خوب بود راستی موهاتم کوتاه کردی مباررررررررررررررررررررررکه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزملطف دارین
بابا و مامان
17 خرداد 93 15:51
فدای شیرین زبونیات
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
ابجی سجا
17 خرداد 93 17:08
هرکس دوست دارد خداوند در هنگام سختی ها و گرفتاریها دعای او را اجابت کند ، در هنگام آسایش بسیار دعا کند"
مامان عاشقت
پاسخ
مثل همیشه زیباااااا
مینا مامان روشا
17 خرداد 93 18:00
قبول باشه عزیزم چقدر شما شیرینی
مامان عاشقت
پاسخ
دبول اللهمرسی عزیزم
raheleh
17 خرداد 93 21:03
چه پسر بلاییخیلی نوشته هاتون زیبا بود.
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون زیبا میبینه
مامان مینا
17 خرداد 93 22:04
عزیزم .گل پسر شیرین زبونخدا حفظش کنه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان اعظم
18 خرداد 93 0:46
عزیزم همه چی رو که برعکس میگی خاله
مامان عاشقت
پاسخ
چیکار کنیم دیگه
مامان فرخنده
18 خرداد 93 9:19
قربونت بشم تموم نمازهات قبول حق باشه دبول باشه
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه مرسی عزیزم
مریم
18 خرداد 93 11:58
عزززززززززیزم. چه شیرین زبون. هزار ماشاء الله
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیززززززززم
مینا
19 خرداد 93 23:30
عزیزم سر نماز واسه ما هم دعا کن
مامان عاشقت
پاسخ
چشم حتما خاله جون
مامان منصوره
20 خرداد 93 9:55
نمازت قبول باشه پسر کوچولوی ناز انشالا خدا همیشه پشت و پناهت باشه.فدایی شیرین زبونیهات,النا خانم ما که تو حرف زدن تنبله،می بوسمت خدا حفظت کنه
مامان عاشقت
پاسخ
دبول الله خاله جون
mamane YaSnA
20 خرداد 93 22:00
سلاااااااااااام آپیم بعد ازچند وقت
مامان عاشقت
پاسخ
حتما میام پیشت عزیزم
خاله الهه مامان آدریان
21 خرداد 93 6:49
ای جونم پسرک شیرین زبون خودم.افرین به تو
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:44
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
مامان عاشقت
پاسخ
خیلی زیبا بود عزیزم
عمه ریحانه
23 خرداد 93 15:50
الهی عمه فدای شیرین زبونیات.ورزش کردنت.بازی کردنت و نماز خوندنت بشه
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عمه جون مهربونم
مریم(پرنیاوبردیا)
25 خرداد 93 19:45
صغری جوووون تازه دقت کردم دیدم موهایه سینا رو کوتاه کردین...... خیلی خوبه تو تابستون حسابی حال میکنه..... واااای الهی شکر دلم درد نگیره خیلی با حال بودش
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین