سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

کلاس دوم

1397/7/1 1:20
نویسنده : مامان عاشقت
96 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول مهر هست سینای من با ذوق و شوق فراوان کارای مدرسش و کرد و راهی شدیم 😘

چقدر خوبه که خدا لطفشو در حق ما تمام کرد و گلی مثل تو رو به ما هدیه داد ....

چقدر دلم قنج میره بابت اینکه امسال کلاس دومی هستی و دیگه دغدغه های سال قبل رو ندارم .

چقدر خوبه که من و بابا وقتی تو حرفی میزنی نگاهمون بهم گره میخوره و از داشتنت از ته دل خوشحالیم ...

عزیزکم همه تلاش و خواسته ما عاقبت بخیری و موفقیت توئه ....

یک وقتهایی که با خدا خلوت میکنم میگم خدایا چه کار خوبی کردم که مستحق این پاداش ناب بودم؟

از خدا همیشه سلامت تو رو میخوام .... و حفظ همه بچه های این سرزمین....

کلاس دومی شدنت مبارک💞

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)