سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

گردش

1399/10/29 0:26
نویسنده : مامان عاشقت
333 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم دیروز خاله نفیسه اومد خونمون شب پیشمون موند و امروز صبح کلی به بابایی اسرار کرد و از بابایی اجازه گرفت و رفتیم به گشتن و خوش گذرونی😜😍

به عهده ی شما بود که بگی کجا بریم شما هم گفتی بریم حافظیه و دروازه قرآن😜

پیش به سوی خوش گذرونی

میگویند وابستگی خوب نیست، میگویند وابستگی تو را از خواسته ات دور و دورتر می سازد، میگویند اگر وابسته به چیزی باشی در واقع عاشق آن نیستی و فقط به بودنش عادت کرده ای اما من میخواهم بگویم مگر میشود به پسرام وابسته نباشم؟ مگر میشود انها را مانند وجود خود دوست نداشته باشم؟ مگر میشود وجودم به وجودشان وابسته نباشد؟ هر کس که این حرف ها را میزند یقیناً یا تا به حال مادر نشده و یا نمی تواند مادر شود وگرنه وقتی فرزندی داری، دیگر تمام وجودت به وجود او وصل میشود و تو به چیزی فراتر از یک انسان وابسته تبدیل می شوی. هم اکنون من در قبال پسرام همین گونه ام. میخواهم تمام عاشقانه هایم را به پایشان بریزم، میخواهم به انها بگویم که وابسته شان هستم و مبادا مرا ترک کنند که با این کار مادرشان هیچ می شود.

بعدش هم رفتیم دروازه قرآن 😜😍😍

اینم عکسایی که خودت زحمتشونو کشیدی😜

پسر گلم تو دیگر همان بچه ای نیستی که هر کجا می رفتی باید دست پدر و مادرت را می گرفتی و با آن ها همراه و همراز می شدی؛ امروز به لطف باری تعالی تو بزرگ شده ای و پا در مرحله ای گذاشتی که می تواند در سرنوشت آینده تو بسیار تأثیرگذار باشد. پس سعی کن که هر تصمیمی که مِن بعد می گیری؛ برگرفته از فکر و اندیشه ای باشد که خیر و صلاح دنیوی و اخروی تو در آن نهفته باشد.

پسندها (3)

نظرات (0)