سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

تولد بابایی

1401/6/23 2:54
نویسنده : مامان عاشقت
63 بازدید
اشتراک گذاری

من کسی را دارم که به جای تمام آدم‌ها دوستم دارد...

مراقب است که غمگین نشوم و شانه‌هاش همیشه برای بغض‌های احتمالی‌ من آماده‌است!

من کسی را دارم که حواسش به دلم هست که نگیرد، به چشم‌هایم هست که نبارد و به چینیِ نازک احساسم هست که نشکند...

من کسی را دارم که حضورش برای من "همه" است و وقتی دارمش، نیازی به هیچ‌کس ندارم...

من کسی را دارم که آرامم می‌کند در همه حال، و هر کاری می‌کند که لب‌هایم بخندد، کسی که آغوشش برای من پناه دهنده است مدام و حرف‌ها و کلامش در همه حالی مرا امید می‌بخشد.

من کسی را دارم که دوستش دارم، زیاد هم دوستش دارم.

من امیر را دارم و همین از تمام دنیا مرا بس...

امیر عزیزم ، مهربان ترین همسر دنیا تولدت مبارک... بمان برایم !

سینای مهربونم امسال به غیر از کادویی که با پول خودت و دستای مهربون خودت خریدی 😍

شام هم بهمون کله پاچه دادی 

خودت کارت خودت و برداشتی و همراه باباجون رضا رفتید از همون مغازه ای که بابایی همیشه خرید میکنه و برامون کله پاچه خریدی و حسابی بابایی و سوپرایز کردی 😍😂

دورت بگردم که روز به رور آقا تر و بزرگ تر میشی🥰😘💋

امیر ِ عزیز ِ خودم ... دوست داشتنت را از سالی به سال دیگر منتقل می‌کنم همانند دانش‌آموزی که تکالیف مدرسه‌اش را به دفتر جدیدش انتقال می‌دهد! دوستون دارم دلخوشی های زندگیم🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)