سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

روز مادر

1401/10/22 1:43
نویسنده : مامان عاشقت
146 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودنم را خیلی دوست دارم...

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری...

سینای من می خواهمت که خواستنی تر ز هر کسی 

کو واژه ای که ساده تر از این بیان کنم🥰

ممنونم ممنونم ممنونم بخاطر حضورت 

مادر بودن، زیباترین شادی دنیاست

و نمی‌دانی من به خاطر تو

چقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام !

امسال سال چهارم هست که خودت با پول خودت و فکر خودت و تلاش خودت برام هدیه میگیری و قلبم را لبریز از شادی میکنی 🥰

تازه برای سامان هم مثل پارسال خرید کرده بودی و بهش یاد دادی بیاد به من بده 🥰

همین که شما را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم
دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم
در میان گل ها به دنبال زیباترین گل نیستم
شکا کهکشانی هستید از پر نور ترین ستاره ها
پسرای من
روز به روز بزرگ تر میشوید و من عاشق تر♥💖

پسندها (2)

نظرات (0)