سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

عروسک

1392/9/9 0:00
نویسنده : مامان عاشقت
339 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک قشنگم نمیدونم چرا چند روزیه عاشق یکی از عروسکات که دختره شدی.

هر جا میری با خودت میبرش ، هر چیزی که میخوری به اونم میدی و هر وقت میخوابی با اون میخوابی.

   

 

تا اینکه امروز تصمیم گرفتی براش تولد بگیری .آخه وروجکم تو عاشق تولد و تولد گرفتن هستی.

راستی یادم رفت بگم تو بهش میگی عسوسک(عروسک)قهقههقهقههقهقهه

الهی مامانی قربون اون زبونت بشه که روز به روز شیرین تر میشه.ماچماچ

     عسوسک خانم تولدت مبارک

     

دست پسر گلم درد نکنه

     

راستی پسر نازم ، از دیروز بلد شدی و پلنگک (بشکن) میزنی انقدر قشنگ میزنی که دلم برات  ضعف میره.

هر وقت صدام میزنی و من حواسم نیست با پلنگک میگی ماماااان مامااااااااان

الهی مامانی قربون اون انگشتای خوشگلت بره که به هم میزنیشون.قلبقلب

 

برایت می نویسم چون می دانم می دانی چقدر دوستت دارم

برایت می نویسم خط به خط مهربانم تو که آمده ای همدم تنهایی و غم و شادیمان باشی برایت می نویسم باتمام عشقی که به تو دارم

زیباترین واژه ها نمی توانند وصف احساسم کنند ای زیباترین معنی زندگی با آمدنت زندگی ما را شیرین  و شیرین تر کردی ای زیباترین هدیه خدا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله لیلا
10 آذر 92 15:58
عسوسک خانوم تولدت مبارک دست سینای عزیزم دردنکنه که انقد خوب و مهربونه الهی خاله قربون اون دست قشنگ و کوچولوت بره که اینقد قشنگ پلنگک میزنی
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
دختر عمه اق پرهام
10 آذر 92 18:50
تولد عروسک مبارک
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی صبا خانم بابت همه ی نظرها ممنونم ازت
خپل و مپل
10 آذر 92 18:53
بیلک و بیلی
10 آذر 92 18:54
مامان عاشقت
پاسخ
دوسی جات سبز بود
زندایی مریم
10 آذر 92 19:20
آقا سینا همیشه مهربونه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی زندایی جونم
عمه ریحانه
11 آذر 92 0:42
الهی من دورت بگردم که دلم برات یه ذره شده خوشبحال عسوسکت وقربون اون انگشتای نازت مامانش دست درد نکنه مطالبی که نوشته بودی خیلی خیلی قشنگ بود
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عمه جونم خواهش میکنم خواهر شوهر عزیزم
پرهام
11 آذر 92 0:44
پشل دایی حواست هست داری چیکار میکنی اون عسوسک دختتتتتتتتتتتره
مامان عاشقت
پاسخ
چیکار کنم پسل عمه علاقست دیگه
خاله گمپ گل
11 آذر 92 9:31
آخی عزیزم چه پسر با معرفتی که به فکر عروسکاشم هست
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جونم
عمه آق پرهام
12 آذر 92 10:36
تفلد عسوسکت مبالکبشکن بشکنه بشکنمن نمیشکنم بشکن
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خله جون
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 15:59
ای جونممممممممممممممم