سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

عید 1393

1393/1/1 22:05
نویسنده : مامان عاشقت
420 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زندگی ام بهارت مبارک

Avazak.ir Line7 تصاویر جداکننده متن (1)

به همین سادگی و سرعت تمام شد !؟... مثل یک چشم بر هم زدن ؟!! سیصد و اندی روز ، زندگی اش کردم و حالا انقدر دور به نظر می رسد .....

وقتی بر می گردم و به آن می نگرم ... دوستش دارم ... نه اینکه تلخ نبوده باشد نه اینکه سختی نکشیده باشم ، نه اینکه تمامش خوشی وسلامتی بوده باشد ... اما ...این روزها که نگاهم بلوغ بیشتری پیدا کرده است می بینم که دوستش دارم ... می بینم که مواهبش و برکاتش بیشتر به یادم مانده است ... می بینم که اگر تلخی ای بوده در شیرینی درایت ما حل شده... نگاه می کنم به لحظاتی که درد کشیده ام ، به لحظات سخت ناخوشی و می بینم در صبوری و تاب و تحمل ما رنگ باخته است ... نه اینکه خشم و قهری نبوده ، که خشم بخش ناگزیر انسان بودن من است اما همه ی قهر و غضب ها در برابر عظمت عشقی که همیشه در میانمان جاری بوده بخشودنی و قابل گذشت به نظر آمده  ...  اما هستی را سپاس که به من اهلی شدن را آموخت اگر چه به قیمت دلتنگی فراق باشد ... در من نیروی غالبی است برای پیدا کردن روزنه های نور ، دستم را در دستان تقدیر گذاشته ام ، سر مجادله ندارم و می بینم که وقتی مهربانانه با او می سازم چقدر با من سازگارتر است . زندگی هرگز کراماتش را به کسانی که با او سر جنگ دارند نمی بخشد ...

به این جا نگاه می کنم ...  به دفترچه ی خاطرات زندگی پسرم ... می بینم این جا بیش از اینکه نمودار رو به صعود رشد پسرکم باشد نمودار زیبای رشد من است ... چرا که رشد پسرکم آنقدر طبیعی و عیان است که حتی اگر ثبت نشود هم خودش را به نمایش می گذارد ... این منم ... این من درون من است که باید رشدش را ثبت کنم تا باور کنم و از یاد نبرم که هستی چقدر مهربانانه بعد از بخشیدن پسرکم به زندگیمان راه رشد و بلوغ را نیز برایم هموار کرده است ...
هستی را سپاس به خاطر تک تک لحظاتی که در سال گذشته سپری کرده ام.

Avazak.ir Line7 تصاویر جداکننده متن (1)

روزها ميگذرند و ماهها مي آيند...
روزهاي يك رقمي، روزهاي دو رقمي، ماههاي يك رقمي و ماههاي دو رقمي...
اعداد در بودن تو معنا مي يابند و هر روز كه مي گذرد، شهد زندگيمان با تو شيرين تر مي شود.

زيبايم... این نوروز كه بگذرد چهارمین نوروز است كه تو را داشته ام ...
پسر رویایی من، سینای بی نظیرم، چهارمین بهار زندگیت  خجسته باد.

 

Avazak.ir Line7 تصاویر جداکننده متن (1)

1390

1391

1392

و اینک 1393

پسر پاییزی من چهارمین بهار زندگیت مبارکماچماچ


اینم عیدی بابایینیشخند

بهترینم عیدت مبارک

Avazak.ir Line7 تصاویر جداکننده متن (1)

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان سویل و اراز
2 فروردین 93 1:10
سلام دوست گلم عیدتون مبارک اگه راضی باشین میخوام عکس سفره هفت سین دوستامو وبلاگ اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها بذارم خبرم کنید
عمه ریحانه
2 فروردین 93 2:00
عیدت مبارک سینا جوووووووووووووووونم عاشقتم خوشگلم
خاله فاطمه
2 فروردین 93 15:14
عیدت مبارک سینا جون
عمه ریحانه
4 فروردین 93 0:24
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .
گل اندام بانو
4 فروردین 93 0:30
عیدت مبارک پسر گل
مامان فرخنده
5 فروردین 93 18:51
سال نو مبارک 400 بهار راببینی سینا جون وهمیشه تنت سالم ولبت خندون باشه
مامان امیرمحمد
6 فروردین 93 8:46
از خداوند منان برای شما و خانواده محترمتان در سال جدید روزی حضرت مریم،تقوی حسین،قلب خدیجه،عفت فاطمه،جمال یوسف،حکمت لقمان و ملک سلیمان و عاقبت بخیری را آرزومندم،سال نو مبارک،پسر عزیزوشیرینم رو ببوس
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:40
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
خاله لیلا
7 فروردین 93 13:05
مبارکباد آیین پیشینیان سر لوحه سمبل ایرانیان از بزم آرش تا قبله زرتشت از عدالت کوروش تا سخاوت داریوش این است شکوه آریایی نوروزت مبارک عزیزم
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 15:19
دکتر راست می گفت که "روی"برای سلامتی مو مفید است...از من که روی بر گرداند موهایم همه سفید شدند!!!
اعظم مامان زهرا
16 فروردین 93 11:59
سال نو مبارک خاله
مامان لیانا
20 فروردین 93 2:44
سینا جونم عزیزم سال نو مبارک انشالا سالیان سال در کنار خانواده عزیزت و سفره های خوشگل هفت سینی که مامان جونت میندازه سال جدیدو تحویل بگیری
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
مریم
20 فروردین 93 22:53
عکساتون مثله همیشه قشنگه................. سفره هفت سین تونم خیلی با سلیقه چیدید..... خوش بحال سینا به خاطر مامانی که داره
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی دوست خوبم
علی
20 خرداد 93 0:20
سلام آمو خیلی عکست باهاله
پویا
20 خرداد 93 10:30
اموچاکرتم. دوست دارم همیشه.