سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

کچل کردن سینا

1393/3/5 19:28
نویسنده : مامان عاشقت
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، همنفسم

من و بابایی امشب تصمیم گرفتیم که گل پسرمون رو کچل کنیمخندونک

اخه عزیز دلم تو بسیار گرمایی هستی و وقتی که هوا گرم میشه حسابی اذیت میشیغمگین

و این شد نتیجه ی تصمیم من وباباییزیبا

سینا قبل از کچلی

سینا بعد از کچلیبوس

الهی مامانی دورت بگرده که همه جوره خوشگلی و تو دل بروبغل

Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)

و اینکه این روزها مدام در وان حمام مشغول آب بازی هستی و از این  کار هیچ وقت خسته نمیشیبوس

الهی که قربون مرد کوچولوم برمبوس

Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)

 سینای من انقدر باباجونشو دوست داره که هر وقت تشریف میارن خونمون یه سفره ی جدا گانه واسه ی خودش و بابا جونش پهن میکنه.

این مدلیمحبت

Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)

و این که این روزها یاد گرفتی و تند تند میگی

دوغ گازدار گاز دوغ دار

خیلی خیلی خوشمزه میگی انقدر که آدم دلش برات ضعف میره

مخصوصا دل عمه ریحانه ی مهربونتبوس

Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)

عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادر
من میگویم : جان مادر
و به همین مقدسیست
عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد
خودم عادتت می دهم به گفتن دوستت دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن
پسرم
بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات....
تمام عشقم در تو خلاصه میشود .........
تا ابد دوستت دارم
تو جان منی
جان مادر

Avazak.ir Line5 تصاویر جداکننده متن (1)

 

پسندها (13)

نظرات (28)

خاله عاطی
5 خرداد 93 12:34
سلام عزیزم چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه ریحانه
5 خرداد 93 15:55
الهی عمه قربونت بره که کچلی خیلی بهت میاد,اون روز که بابایی داشت سرت کچل میکرد خیلی خیلی بامزه نشسته بودی و هیچی نمیگفتی فقط هراز گاهی میگفتی آینه بیار,منو عمو محسن حسابی ذوقت کردیم,خوشکلم,راستی دایی جونم هم که باباجون ضما نیشه خیلی خوشتیپ هستا,سینا گلی منم مثل تو عاشق باباجون رضا هستم,وبه نظر من بهترین بهترین دایی روی زمین هست از بس که مهربونن
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عمه جونم منم عاشق شما و عمو محسن و پرهام هستم و تند تند دلم براتون تنگ میشه
عمه ریحانه
6 خرداد 93 12:57
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان عاشقت
پاسخ
عید بر شما هم مبارک
مامان النازي
6 خرداد 93 17:36
وای چه جیگری شدی اما من مامانی رو میکشم کچل کردتت
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
پرهام
7 خرداد 93 20:17
واااای سینا چقدر اب یه برنامه بریز باهم دیگه بریم شنا
مامان عاشقت
پاسخ
حتما رو چشم میزارم رفیق
پرهام
7 خرداد 93 20:18
پسل دایی خوستل بودی خوستل تر شدی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی رفیق مهربونم
عمو محسن
7 خرداد 93 20:18
سینا خیلی خیلی بامزه شدی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عمو جونم
عمه ریحانه
7 خرداد 93 20:29
الهی من جیگرت برم با این دوغ گاز دار گفتنت وقتی تند تند میگی خیلی قروقاتی میشهعاشقتم خوشکل عمه
مامان عاشقت
پاسخ
منم عاشقتم عمه ی مهربونم
دخترهمسایه
7 خرداد 93 20:31
آقا پسر شماره میدی
مامان عاشقت
پاسخ
چه حرفا چه چیزا آدم شاخ درمیاره
اورزانس محل
7 خرداد 93 20:33
آقا سینا لطفا از خونه بیرون نیا آخه کشته و مرده هات زیادن
مامان عاشقت
پاسخ
هر چند سخته اما سعی میکنم
مجله تیپ
7 خرداد 93 20:35
آقای خوشتیپ ما به یک مانکن احتیاج داریم افتخار میدین؟
مامان عاشقت
پاسخ
باید فکر کنم
مامانی و بابایی دخمل بلا
7 خرداد 93 22:23
سلام مامانی گل و مهربون سینا کوچولو عزیز دلم همه پستت عالی بود اما این متن آخرت خیلییییییییییی فوق العاده بود و من رو تحت تاثیر قرار داد . سینا کوچولو کچل کردی و حسابی توی تابستون حال میکنی خاله , خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتر
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
بابا و مامان
8 خرداد 93 7:48
الهی ماشالاه بقول مامان جون الانم ناز و خوشگلی عزیزم خدا نگهدار بابا جون مهربون هم باشه همیشه سلامت باشی عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 21:17
هیچ لیوانی در زندگی خالی نیست ، حتی نیمه پر هم نیستند ؛ وقتی چشمها جور دیگر می بینند , وقتی دوست همه جا حضور دارد ، وقتی لطفش همه جا را پر کرده , آری ... چشمها را باید شست ... بیایید لیوانها را به کناری بگذاریم ، وقتی دریای رحمتش را کرانه نیست ... الحمد لله رب العالمین ...
مامان عاشقت
پاسخ
مثل همیشه عالی
مینا مامان روشا
9 خرداد 93 0:00
قربونت برم پسر مهربون ودوست داشتنی
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
نازی ماملن پورياپارسا
9 خرداد 93 0:28
خيلي بانمک شدي خاله جووووووووووون
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینا
9 خرداد 93 10:47
وای مامانی حیف اون موهایه نازش نبود چرا کچلش کردیدعزیزم سینا جونم بدون مو هم خوشگله
مامان عاشقت
پاسخ
آخه دوست عزیزم سینا بسیار گرمایی هست مجبور شدیم
مامان هستي
10 خرداد 93 9:00
سلام عزيزم خوبي قربونش برم كچلش كردي بامزه شده عزيزم همه جوره با حاله جيگر خاله
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
عمه ریحانه
11 خرداد 93 1:01
حسین جان! ای ابر شعله ورِ هستی، میلادت بارش رحمتی است بر کویر خشکیده دل های ما. ولادت خجسته امام حسین(ع) مبارک باد
مامان عاشقت
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم
ابجی سجا
11 خرداد 93 16:18
الهی در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد . . .
مامان فرخنده
12 خرداد 93 7:48
قربونت بشم كچلي هم بهت مياد ماماني سينا جون چقدر لاغر شده يا من اين شكلي احساس كردم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم آره بخاطر اینکه یه مدت مریض بود لاغر شده بود اما به لطف خدا و کمک دکتر مهربونش الان حسابی داره میاد رو فرم
مامانی
12 خرداد 93 11:29
سلام سینا جون خوش میگدره تو وان حموم عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
حسابی
هستی
12 خرداد 93 12:09
آخه چرا کچل کردین؟ من بچه کچل دوست ندالم
مامان عاشقت
پاسخ
خاله نگران نباش زودی در میاد موهام
ابجی سجا
12 خرداد 93 15:57
اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!! بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 21:33
نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند , نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا … مهم نیست در این زمین خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم … شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست … هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت … و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست …
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم بابت این نوشته ی بسیار زیبا
مینا
14 خرداد 93 18:36
عزیز دلم موهاتو زدی با نمک شدی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیانا
17 خرداد 93 2:39
ای جانم خیلی با نمک شدی عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ایمان جون
17 خرداد 93 20:59
عزیزممممممممم چقدر کچل شدن بهت میاد مامانی آهنگ وبتون خیلی قشنگه , دو ساعته همینجور دارم گوش میکنم , چقدر با معنی و قشنگه . من قبلا با موزیلا میومدم آهنگش پخش نمیشد , ایندفعه با گوگل کروم اومدم دیدم داره پخش میشه , خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عالیه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی دوست عزیزم لطف داری منم عاشق این آهنگم دوست جونم