سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

جشن پایان کلاس ششم و فارغ التحصیلی

1402/3/23 16:21
نویسنده : مامان عاشقت
75 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدات بشم که روز به روز بزرگتر میشی 

بالاخره پایه ی ابتدایی رو به پایان رسوندی و قراره وارد مرحله ی جدیدی از مدرسه بشی 

امیدوارم همیشه همینطور موفق و سربلند باشی و من عشقت و کنم 😍😍😍

جشن فارغ التحصیلی یه روز بدون گوشی در باغ سپیدان بود که دو روزه همراه با اقای افشار رفتید 😍

انقدر بهت خوش گذشته بود که تمام خستگی امتحانات فراموشت شد😃

هنوز باورم نمیشه سینا کوچولوی من داره کلاس هفتمی میشه😌

اینم عکس کارت ورود به جلسه امتحان نهایی کلاس ششم😘😘😘

خداروشکر که با موفقیت تموم شد 💖

عاشقتم پسر زرنگم و همیشه بهت افتخار میکنم😘

پسندها (1)

نظرات (0)