سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

یاد گرفتن تمام شناها

1396/11/23 19:31
نویسنده : مامان عاشقت
115 بازدید
اشتراک گذاری

پسر زرنگم امروز اقای نادری یه برنامه ای تنظیم کردن و گفتن یه سوپرایز ویژه دارم یه سانس اختصاص دادن برای شماها که بیایم شناهای شما رو ببینیم 

وای سینا نمیدونی چقد لحظه شماری میکردم بشه ساعت دو 

وقتی که اومدم داخل دیدم اینجوری داخل عمق چهار متری شنا میکنی اشک از چشمام اومد وای پسرم اول کرال پشت رفتی بعد کرال سینه بعد شنای قورباغه و سوپرایز اقای نادری شنای پروانه بود وای من هیچ کس و نمیدیدم باورم نمیشد که همه ی شناها رو بلد شدی 

ار ارتفاع پنج متر دو تا شیرجه زدی 

غرق در لذت بودم 

پسرم ! وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

دوست دارم پسر زرنگم، جان دلم

مبارکت باشه عزیزم با تشکر فراوان از آقای نادری 

البته این به این معنی نیست که کلاست دیگه تموم میشه الان بعد از یک سال تقریبا شناهای پایه رو یاد گرفتی نمیدونی چقد خوشحال خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

سینا جان آقا محمد مهدی،اقا فرهام،اقا رایان بهترین و صمیمی ترین دوستات هستن 🥰😘😍عاشقتم❤❤❤❤

پسندها (2)

نظرات (0)