سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

تولد مامان جون 1400

1400/5/14 3:16
نویسنده : مامان عاشقت
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سینای من، عزیز دلم، امشب تولد مامان جون زهرا بود 😍

ما تصمیم گرفتیم همه رو خونمون جمع کنیم و مامان جون و سوپرایز کنیم 🤭

و حسابی موفق شدیم چون مامان جون کلی سوپرایز شدن💃

شما کلی از این تصمیم استقبال کردی جوری که انگار یه هدیه ی خیلی خوبی بهت داده باشیم 😀

و واسه امشب لحظه شماری میکردی 😘

کنار پسرعموها و پسر عمه ها حسابی بهت خوش گذشت خداروشکر😘😘😘

سینای من بزرگ شدی انقدر که باورم نمیشه زود گذشت خیلی زود 

اما لذت داره خییییلی لذت 😍

وقتی میای بهم میگی مامان غصه نخور دختر نداری همه ی درد و دلاتو به من بگو، وقتی نمیذاری ظرف بشورم و برام ظرف میشوری، وقتی نمیذاری جاروبرقی بکشم و میگی کمرت درد میگیره وای سینا نمیدونی که جونم به نفست بنده 😍😍😍

الهی قربونت برم امروز انقد بهم کمک کردی 😍

میوه شستی،همه جا رو جارو کشیدی و من قند در دلم آب میشد خدا رو هزاران هزاران بار شکر که تو رو دارم😍

یه شب عالی تولد مامان جون😍😍😍

تولدتون هزاران بار مبارک سایتون مستدام💖

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)