سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

تولد داداش سامان و باباجون

1401/1/27 1:13
نویسنده : مامان عاشقت
345 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره رسید تولد داداش سامان😀

از یک ماه قبل کادوش و گرفته بودی انقد خوشحال بودی که همه تعجب کرده بودن 

حتی از روز تولد خودت بیشتر 

انقدر زحمت کشیدی 

بیشتر کارارو خودت انجام دادی 

هر کسی بهت میگفت خسته نباشید میگفتی بهترین روز زندگی من روز تولد سامان هست😊

 چقدر خوشحالم که شما رو دارم، که انقدر همو دوست دارید💗💗💗💗

سامان من عزیزدل داداش سینا تولدت هزاران بار مبارک 💃💃💃💃

انشالله همیشه همینطور بمونید برای هم🥰

 سامان من تو همون پرتو نوری هستی که
با اومدنت به قطرات باران زندگی ما تابیدی
و زندگیمون رو تا ابد رنگین کمونی کردی…
تولدت مبارک گل بهارم💗💗

وروجک شیرین زبونم 💗

بابا جون مهربون تولدتون مبارک 🥰🌹

چقدر بچه های من خوشبختن که باباجون مهربونی مثل شما دارن تولدتون هزاران بار مبارک 💃

سایتون مستدام♥ 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)