سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

شیراز گردی

1401/5/4 1:49
نویسنده : مامان عاشقت
100 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با بچه های کلاس مشاعره قرار شیراز گردی داشتی و کلی خوش گذروندی 🥰

حافظیه، سعدی، حمام وکیل، ارگ کریم خان

من و سامان و بابایی هم می تونستیم بیایم اما میدونستم دلت میخواد مستقل بری، رفتی و یه عالمه کیف کردی 😘😘😘😘😘😘😘

الهی همیشه لبات بخنده نور چشمانم 😍

پسرم, عزیزترینم

وقتی که جایی می روی،

یک چیزهایی را جا می گذاری که من نمی دانم با آنها چه کنم

بوی تنت که همه جا را فراگرفته و من به دنبال صاحب آن می گردم

لباسهایت را که کناری گذاشتی

وسایلت را که یادت رفته سرجایشان بگذاری

آثار شیطنتهایت را

جای نشستن و خوابیدنت را

حرفهای دلنشین ات را

مهربانی هایت را

و من

و من نمی دانم

با همه ی اینها چه کنم تا بیایی …

خنده دار است میدانم اما مادرم چه کنم🤭🥰

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)