سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سال نو 1402

1402/1/1 1:07
نویسنده : مامان عاشقت
12 بازدید
اشتراک گذاری

سینای من🤩

ابرها هرگز حریفِ آفتاب نشدند!!

نه شادی‌ها و نه دردها،

مطلق و همیشگی نیستند...!

این روزها هم خوب یا بد، سیاه یا سفید؛ تمام می‌شوند...

آرزو می کنیم که امسالِمان خوب باشد ،

و تلاش می کنیم و سالِمان را خوب می سازیم ،

که نه آرزویِ بدونِ تلاش خوب است ، نه تلاشِ بدونِ آرزو ...

 پسر زیبا رویم ،

آرزو می کنم  در سال جدید بهترین ها برایت اتفاق بیفتد و زیباترین ها را برای خودت بسازی ... 

سال 1402 مبارک!

نوروز من 

ایام من 

شادی من 

خنده ی من 

قلب من 

روح من 

شمایید 

عیدتون مبارک عزیزای دلم🌹😍❤

زمان تحویل سال 1402 : ساعت 00 و 54 دقیقه و 28 ثانیه بامداد
روز تحویل سال ۱۴۰۲ : (سه شنبه ۱۴۰۲/۱/۱) روز سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)