سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

تولد سه سالگی

1392/8/10 0:00
نویسنده : مامان عاشقت
283 بازدید
اشتراک گذاری

                                

            وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند ما را لایق آن دانست

                                         

پسر نازم پسر خوشکل موشتلم امشب شب تولدت بود .هوراهوراهوراهوراهوراهورا

انقد خوش گذشت و تو خوشحال بودی که هر چی بگم کم گفتم.

البته عزیز دلم تولدت 15 آبان هست اما به خاطر محرم و به احترام امام حسین(ع) امشب گرفتیم.

پسر خوشکلم 1 سال  بزرگتر شدی و آقاتر ماچماچ

یکی یه دونه ی مامان و بابا تولدت مباااااااااااااااااارکهوراهوراهوراهورا

ایشلا همیشه مثل امشب شاد و خندون باشی عزیز دلم،پسرک نازمماچماچ

چه کیک خوشگلی دست بابایی درد نکنه

قربونت برم تولد 3 سالگیت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررکتشویقتشویقتشویق

اینم عکس سینا و بابای مهربونش

اینم سینا و باباجونای مهربونش

 

سینا و رفیق فابریکش

 

مثل اینکه آقا سینا از همه گرسنه ترهخندهخنده

من و بابایی خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوست داریم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارکماچماچ

 

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

                               تولدت مبارک


       

سینای من این هدیه ی ناقابل از طرف من و بابایی از روزی که میرفتی تو کارتون و میگفتی خونمه تصمیم گرفتیم این قلعه رو واست بگیریم

اینم عکس بقیه ی کادوهات عزیز دلم

                  دست همگی درد نکنه

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه ریحانه
12 آبان 92 9:27

تولت مبااارک عزیییزم



مرسی عمه جون
پرهام
12 آبان 92 9:27
تفلدت مبالک


مسی دوسی دوست دارم
عمه اق پرهام
12 آبان 92 15:46
شلام پشل گل تولدت مبالک ...شد شال به این شالها ....از طرف من رفیق فابریکتو بخور.....یادت نر هاااااااااااااااا


مسی خاله دون چشم قورتش میدم
سها
30 آبان 92 13:12
عزيزم مبارك باشه خوش به حالت چه كادوهايي
مامان عاشقت
پاسخ
جاتون خیلی سبز بود خاله جونم
خپل و مپل
10 آذر 92 1:22
چه کیک خوستلی کلا خرگوسا خوشملن
بیلک و بیلی
10 آذر 92 1:22
کیکت محشره