سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

شیرین کاری

1392/10/30 15:30
نویسنده : مامان عاشقت
504 بازدید
اشتراک گذاری

سینا جونم یه مدته که کارایی میکنی و حرفایی میزنی که خیلی جالبه و البته شیرین و خنده دار

مثلا یه تعداد کارتون واسه خوت پیدا کردی و میگی توی اونا غول هست و نمیذاری کسی نزدیکشون بره به من میگی مامان نرو میترسی همین که من میرم نزدیکشون بلند میشی و میخوای باهاشون بجنگی البته اگر بابایی هم خونه باشه اونم بلند میکنیخنده

و اینکه از صبح که بیدار میشی هر چی بالش تو خونه هست میاری و میچینی جلو مبل و از روی مبل میپری عاشق پریدنینیشخند

و هر چی سه گوش یا چهارگوش یا راحت بگم هر چی رو که بتونی میزنی سر هم و میگی اینجا خونه ی منه و میری داخلش میشینیشخند


یا اینکه وقتی میخوای بهم بگی مثلا توپم رو ببر تو اتاق به جای اینکه بگی زحمت بکش ، میگی زحمت کشیدی این و واسم میبریخنده

و وقتی غذا میخوری به جای اینکه بگی دست درد نکنه میگی سرت درد نکنهنیشخند

وقتی اعصابم خورد میشه و ومیخوام دعوات کنم میگی دولی اعتابت تورد شد.(گلی اعصابت خورد شد)

وقتی بابایی میخواد بره بیرون باید حتما بهت دست بده و نباید یادش بره وای به اون روزی که یادش بره نیشخند

و خیلی چیزای شیرین دیگه که الان حضور ذهن ندارمماچماچ

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم... او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم... او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم... او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم... او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند... او بازی می کند... کودکانه... می پرد، حرف می زند...به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید! و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

ابجي سجا
30 دی 92 15:19
فدا حرفات وكاراي شيرينت سيناجوووون اين يكي حرفت خيلي قشنكه(دولی اعتابت تورد شد)
♥مامان دینا♥
30 دی 92 16:15
عزیزمی با این شیر کاریات
farideh
30 دی 92 17:52
ای سینایییییییییی شیطونننننننننن
مریم
30 دی 92 20:34
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────────────▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────────────▀▄▀ دوسته عزیزم......من آپم....منتظرتون هستم....
مامان هیمن
30 دی 92 23:05
سلام گلم.ممنون که به وبمون سر زدین.وب خیلی زییبایی بود.سینا جون مسابقه زیباترین نی نی ها شرکت کردن؟؟؟
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزيزم خيلي خيلي خوش اومدين بازم پيش ما بباين اره عزيزم شركت مروه
مامان هیمن
30 دی 92 23:06
قربون پسمل خوشگل بشم با این غول بازیش.هیمن منم همش با اژدها درگیره وهمیشه تو این نبردهیمن برندس
مامان عاشقت
پاسخ
چه جالب واقعا نميدونم ادم بايد از دستشون چيكار ميكنه
مامان هیمن
30 دی 92 23:07
راستی اگه میشه رای بدیم حاضرم که به سینا جون رای بدم
مامان هیمن
30 دی 92 23:09
مامانی کلی به کاراش خندیدم بخصوص زحمت کشیدی اینو واسم میبریخدا از چشم بد دورش کنه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسي عزيزم لطف داري
مامان هیمن
30 دی 92 23:11
خاله جون پس گفتین لینک شد
مامان عاشقت
پاسخ
آره عزيزم لينك شدي
خاله لیلا
1 بهمن 92 0:43
الهی خاله قربون شیرین کاریا و شیرین زبونیات بره عزیز خوشگلم
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نكنه خاله جونم
مامان الناز
1 بهمن 92 2:51
عزیز دلم عاشقتم
خاله فرشته
1 بهمن 92 10:02
فدای شیرین کاریات
عمه ریحانه
1 بهمن 92 10:03
عمه دورت بگرده با این کhرا و حرفای شیرینت
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 بهمن 92 11:00
الهی فدات بشم من ببین چه کیفی می کنه
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووووووووون
غزل (مامان هستي)
1 بهمن 92 12:03
عزيزم كجايي دلم تنگ شده بود نگرانت شده بودم خوب شد امروز اومدي قربون سيناي گلم برم با اين شيرين كارياش
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم که انقدر مهربونی و به فکر مایی دوست خوبم
مامان پارمیس
1 بهمن 92 12:39
به به چه وبلاگ قشنگی چقدر شیطونه با مزه هست این اقا سینا بوس
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ میبینه
مامان علیرضا
1 بهمن 92 12:45
خاله قربون حرف زدنت بره
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووون
شادی
1 بهمن 92 13:11
عزیزم. فدای شیرین کاری هاش. چه دنیای قشنگی دارن این فسقلی ها. ببوسش از طرف خاله شادی.
مامان عاشقت
پاسخ
واقعا دنیای بچه ها فوق العادهست چشم حتما
ابجي سجا
1 بهمن 92 13:16
آفتاب مدام من؛؛ آفتابگردان توأم؛؛ بچرخی؛؛می چرخم؛؛ بگردی؛؛می گردم؛؛ غروب شود؛؛چشم می بندم؛؛ *امیر نعیمی
مامان نیما
1 بهمن 92 14:13
Wcyllw71bCClIjSnfJisRNqP7_YXQk9qEJWVPQEanD4.
1 بهمن 92 15:49
چه جالب گل پسرتون چه خلاقه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم آدرس وبتون هم بذارید
خاله گمپ گل
1 بهمن 92 16:07
ماشالا به سینا جون با این ذهن خلاق و حرف زدن خوشمزشمرسی خاله جون لطف دارین
مامان مبینا
1 بهمن 92 17:00
سلام مرسی که بهمون سر زدی سینای مهربون رو ببوس
مامان عاشقت
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان فرخنده
2 بهمن 92 8:08
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
مامان پرنيان
2 بهمن 92 8:27
اي جون چه گل پسر شيرين زبوني خدا براتون حفظش كنه
مامان عاشقت
پاسخ
لطف داری عزیزم
مامان لیانا
2 بهمن 92 12:15
ای جونم سنا میخواد ورزشکار بشه مامانی..فدای بازی کردنت بشم پسر شیرینم
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان طرلان
2 بهمن 92 22:58
ای جونم سینا
مامان اتابک
2 بهمن 92 22:59
جیگر حرف زدنت عزیز دلم شیرین زبون
مامان مینا
3 بهمن 92 20:14
.ماشالا به این گل پسر
مامان منصوره
4 بهمن 92 9:04
ای جونم سینا میخواد ورزشکار بشه مامانی..فدای بازی کردنت ،گل پسرمون چه خلاقه،بوس واسه تو پسر ناز
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووون
اعظم مامان زهرا
4 بهمن 92 22:53
کوچولوی شیطون
lمامان شیدا
6 بهمن 92 9:34
عزیز دلم قربونت برم با این شیرین زبونیات دولی اعتابت تورد شد.
خاله الهه مامان آدریان
6 بهمن 92 14:19
عسل بانمک خاله چشم نخوری با این شیرین زبونی هات گل پسر
مامان عاشقت
پاسخ
مواظبم خاله جون
مامی پوریا
6 بهمن 92 15:55
فدا شیرین زبونیات سینا جون
مامان آیلین
6 بهمن 92 23:30
چه بامزه پسر ناز نازی
مامان آیسو وآیسا
8 بهمن 92 12:58
کلی کیف کردم شیطنتهاتو دیدم گلپسر
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جوووون
زندایی مریم
8 بهمن 92 15:57
بس که شیطون گل پسرمون
مامان امیرمحمد
9 بهمن 92 10:36
فدای شیرین زبونیات و شیرین کاریات عزیزم،دولی اعتابت تورد شد