سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

تولد پنج سالگی

1394/8/15 13:48
نویسنده : مامان عاشقت
111 بازدید
اشتراک گذاری

پنج ساله ی شیرینم دنیا خودش را بکشد نمیتواند به عشق من نسبت به توشک کند تولدت مبارک پسر پاییزی من🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁







پسر عزیز تر از جانم روز به دنیا امدنت زیباترین روز زندگیم است گاهی با خود فکر میکنم که شاید روزی… جایییی…. برای 

گنجشکی دانه ای پاشیدم که پاداش خداوند به من خنده های زیبای توست فرشته ی کوچک من از خدا هزاران بار ممنونم که شادی 

بودنت را به من بخشید

پسرم تولدت مبارک

چه زود پنج ساله شدی دلبر شیرینم

این

همه شتاب چرخه گردون بهت زده ام می کند... انگار این بار ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند، در کار با سرعتی بیشتر از نور که نگذراند من طعم گس و بینظیر این دقایق را تا عمق عمق وجودم بچشم تا ودیعه نگاه دارم برای فرداهای دورتر. تا یادم بماند تک تک این لذت های بکر تکرار ناشدنی را.

دوستت دارم بیشتر از دیروز.کمتر از فردا♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)