سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

کلکسیون

1399/10/1 16:37
نویسنده : مامان عاشقت
108 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش عمه ریحانه یه عکس فرستاد گفتی مامانی خوش به حال عمم که این چیزا رو داره 

گفتی یعنی گیر میاد گفتم اره 

تصمیم گرفتی کلکسیون این چیزا رو جمع کنی 

بابایی هم که عاشق کلکسیون سریع قبول کرد😂😂😂

بهم گفتی مامان اجازه میدی پولام و که جمع میکنم این چیزا بخرم گفتم بـــــــــــــــــــــــله 

همون روز انقد گشتی و گشتی که یه پیج عالی پیدا کردی دو روز بعد دو تا جنس سفارش دادیم قرار شد با پست برامون ارسال کنن 

بسته ی خوشگل شما بالاخره رسید شما خونه ی باباجون بودی و گفتی هیچکس بازش نکنه تا خودم بازش کنم ما هم گفتیم چشم🥰وای وقتی دیدیش از خوشحالی چشات برق میزد 

مبارکت باشه زیبای من 

دوست دارم پسر خوش سلیقه ی من😍

پسندها (1)

نظرات (0)