سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

مسابقه پایان ترم اول مشاعره

1399/10/10 2:53
نویسنده : مامان عاشقت
337 بازدید
اشتراک گذاری

سینای من عزیز شیرین سخنم 
نفر اول شدن در اولین مسابقه ی مشاعره تخصصی در دیوان حافظ
رو بهت تبریک میگم و با جون و دلم بهت افتخار میکنم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🥳🥳🥳🥳🥳🥳

جان مادر امروز مسابقه ی پایان ترم داشتی بین شش نفر اول شدی بدون کوچیکترین اشتباهی  بهت تبریک میگم جان دلم 

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

انشاالله از جلسه ی بعد ترم دوم شروع میشه 😍

با تشکر خیلی خیلی فراوان از مربی عزیز و دوست داشتنی خانم عامری عزیز و مهربان🌹🌹🌹🌹🌹

و یه شام بیرون خوشمزه و غذای مورد علاقت از طرف بابا 

اینم کادو من 😜

خودت خیلی دوسش داشتی سریع رفتی و خریدی😍😍😍😍

خوش به حال من و بابایی که پسری چون تو داریم😍😍

پسندها (2)

نظرات (0)