سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سال 2021

1399/10/12 1:23
نویسنده : مامان عاشقت
396 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک بی نظیرم: هر روز بیشتر عاشقت می شوم....و هر روز فکر میکنم امروز نهایت عشق است اما.....  فردا می آید و من ...... خدا را سپاس می گویم از این نعمت عظیم..مادر بودنم!!!! لحظه ایست آن لحظه!!!!آن لحظه که مرا با تمام وجود نازنینت طلب می کنی....... کاش زمان متوقف شود... من و چشمان ناز تو ، من و دستان تو ، عشق من و آرامش تو ... مادرانه هایم ارزانی شما...مگر نمی دانند آرزوی من داشتن شما بود؟؟؟؟؟ مگر نمی دانند من در شما خلاصه شده ام؟؟؟؟؟مرا همین حس لحظات ناب بس است.... بی نظیرم !!!!! برای من با شما بودن و در کنار بابای مهربانتان ناب ترین لحظات زندگی است.... ..

کم کم به اول ژانویه و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک میشویم . اول ژانویه سال ۲۰۲۱ برابر با روز جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ است.

لحظه های هستی من از شما پر شده است
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه
در تمام سالی که گذشت 

♥♥سال میلادی مبارک♥♥

پسندها (1)

نظرات (0)