سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

لذت ببر از مادر بودن

1392/9/10 20:30
نویسنده : مامان عاشقت
934 بازدید
اشتراک گذاری

دیگر هیچگاه چنین روزی را با فرزندانتان نخواهید داشت .

 فردا کمی پیرتر از امروزشان خواهند بود. امروز یک هدیه است .

 نفس بکشید و توجه کنید  .

آن ها را ببویید و نوازش کنید .

به چهره زیبا و پاهای کوچکشان بنگرید ودقت کنید .

 از دلربایی کودکانه شان لذت ببرید .

 امروز لذت ببر مادر ...

 پیش از اینکه متوجه شوی تمام خواهد شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه ریحانه
11 آذر 92 0:38
واقعا من که میگم حیف این روزها هست که داره میگزره و دیگه بر نمیگرده
مامان عاشقت
پاسخ
و منم حرفتو تایید میکنم
خاله گمپ گل
11 آذر 92 9:34
یعنی عروس و خواهرشوهر قراره دست به یکی کنن و بچه هاشون تک ه شباشن؟؟؟؟؟م؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عاشقت
پاسخ
ایشالا روزی شما باشه ما بیایم جبران کنیم
خپل و مپل
11 آذر 92 11:01
بیلک و بیلی
11 آذر 92 11:02
مامان عاشقت
پاسخ
دوست دارم دوسی
saba
11 آذر 92 11:03
خاله لیلا
11 آذر 92 11:08
واقعااااااا
حدیث مامان پرهام
16 آذر 92 16:06
ماشالا ماشالا هزززززززززززززززززززززززززززززار ماشالا به این گل پسر ناز و دوست د اشتنی.......خدا حفظش کنه خیلی ماشالا خواستنیه....دوست عزیز با افتخار لینکتون کردم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خیلی خوش اومدین
حدیث مامان پرهام
20 بهمن 92 11:21
سلام دوستم.....کمکم کن دوستم.....هر کاری میکنم عکس نمیتونم اپلود کنم تووب پرهام......هم عکسام کم حجمهه و هم jpg هستن.....نمیدونی چه کار باید بکنم.....؟؟
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم اسم وبلاگتو برام میذاری؟
حدیث مامان پرهام
20 بهمن 92 19:20
خاله جونی تشریف بیار تولد پرهام
مامان عاشقت
پاسخ
چشم حتما