سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1393/2/15 23:57
نویسنده : مامان عاشقت
769 بازدید
اشتراک گذاری

روزگار طولانی من بودم وخودم،درس و کار و یک دنیا فراغتی که هر طور دوست داشتم به بطالت می گذشت،بعدها همسفر مردی از تبار خوبی شدم و او آنقدر خوب بود که کم کم رفتن پی علاقه مندی ها تمام وقتم را پر کرد باز هم او پشتم بود و در آنی این شد همه زندگیم

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و  در شادیها را به کامم شیرین تر کردی
عزیز لحظه های بیقراریم امیر جونم ششمین سالگرد ازدواجمان مبارک.بغل

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دعا می کنم که هیچگاه

 چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

و تو برایم دعا کن

 ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد

دعا می کنم که

 لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم

دعا می کنم

 دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

و تو برایم دعا کن

 دستهایم را هیچگاه در دستی بجز دست تو گره ندهم

من برایت دعا می کنم

 که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم

 که هیچگاه غروب نکند

و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی

پس برایم دعا کن

 دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکند

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم کاملا این جمله را درک کنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون کودکی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم

چه زیباست کسی را دوست داشتن 

با او عشق را ساختن

چه زیباست برای کسی سرودن

   او را بعد از خدا ستودن

او را در قصه ها شاه کردن

  او را در دل خویش جا کردن

چه زیباست با عشق زندگی ساختن

   عشق را یافتن و تا ابد با او ماندن

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (2)

نظرات (23)

مامان ایمان جون
16 اردیبهشت 93 11:43
سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سالهای سال در کنار همدیگه خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید.
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه ریحانه
16 اردیبهشت 93 13:06
سالگرد عشقتووووون مبارک مباااارک
مامان عاشقت
پاسخ
خیلی خیلی مرسی خواهر شوهر مهربانم
عمه ریحانه
16 اردیبهشت 93 13:07
راستی زن داداش,ماشااله داداشم خیلی خوش تیپ هستا
مامان عاشقت
پاسخ
شما همیشه به ما لطف دارید
گل اندام بانو
16 اردیبهشت 93 13:15
مبارک باشه عزیزم.ایشالا با هم همیشه خوشحال و سر زنده باشین
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان منصوره
16 اردیبهشت 93 16:04
سالگرد ازدواجت مبارک عزیزم،ایشالله روزهای خوبی رو کنار هم داشته باشین،
مامان عاشقت
پاسخ
مزسی عزیزم
نازي مامان پورياپارسا
17 اردیبهشت 93 0:28
صغري جون مهربونم مبارکه عزيزم انشالله صدسال کنارهم بامحبت صداقت زيرسايه لطف خدا همراه ني ني نازتون زندگيتونوادامه بدين .باارزوي خوشبختي براتون بااجازه لينک شدين لطفا ماروقابل بدونين وبه هاسربزنين پسرک نازموميبوسم
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون عزیزم چشم با کمال میل
خاله الهه مامان آدریان
17 اردیبهشت 93 7:05
پیوندتان هزار ساله باد
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مینا مامان روشا
17 اردیبهشت 93 13:47
عزیزم منم بهتون تبریک میگم.انشاالله عشقتون جاودانه باشه در کنار پسر گلتون
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینا
17 اردیبهشت 93 22:45
عزیزم تبریک میگم.ایشالا لبتون همیشه خندون
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان امیرمحمد
18 اردیبهشت 93 8:58
سالگرد ازدواجتان مبارک،امیدوارم سالهای سال در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آرزو ** بابا سعید
18 اردیبهشت 93 10:22
مبارکا باشه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
اعظم مامانه زهرا
18 اردیبهشت 93 15:32
تبریک میگم مامانی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله پرهام جون
18 اردیبهشت 93 23:22
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی شما لطف داری
مریم
20 اردیبهشت 93 7:56
مبارکتون باشه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله گمپ گل
20 اردیبهشت 93 11:52
سالگرد عشقتون مبارک عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
خیلی خیلی ممنون عزیزم
مامان مریم
21 اردیبهشت 93 9:46
سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک باشه دوست عزیزم. الهی که همیشه سلامت و شاد با عشق و آرامش در کنار هم زندگی کنید و همیشه خوبیها و زیباییهای دنیا بهتون رو کنه. و همیشه شاهد موفقیتها و سربلندی سینای عزیز باشید.
مامان عاشقت
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 13:38
مامان ارمیتا
23 اردیبهشت 93 11:48
سلام عزیزم خداوند حافظ عشق پاکتون باشه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
فدایی محیا
25 اردیبهشت 93 15:36
خیلی خیلی مبارکه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
بابا سینا
27 اردیبهشت 93 17:16
در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم ازت ممنونم که این مدت با تمام مشکلاتم کنارم بودی و به خودم می بالم که همچین همسری دارم بازهم من و سینا ازت تشکر می کنیم که در کنار تمام مشکلات کار در منزل این وبلاگ را به زیباترین شکل درست کردی
مامان عاشقت
پاسخ
چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، درکنار تو تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر میخوانمت تا دلم آرام بماند در برابر خوبیهای شما کمترین کاریه که تونستم انجام بدم
مینا
30 اردیبهشت 93 9:40
Khoshbakht bashid
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان النازي
31 اردیبهشت 93 0:36
مباركه ايشالاه در كنار هم شادو خوش باشيد
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی دوست خوبم
خاله لیلا
4 خرداد 93 17:12
سبدم را برداشتم و آنرا به سوی خدا گرفتم اسمت را با مهرت را داخل آن گذاشتم سبد پر شد از صبوری سلامتی و لبخند خدا آن را به سویت میفرستم خانه ات را پر کن از این هدیه!مهربانم خواهر گلم سالگرد ازدواجت مبارک عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خواهر مهربووووونم