سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

جشن ورود به پیش دبستانی

1395/6/27 2:44
نویسنده : مامان عاشقت
121 بازدید
اشتراک گذاری

امشب داخل باغ جنت براتون جشن گرفتن برای ورود به پیش دبستانی سینای من باورم نمیشه تو داری میری پیش دبستانی 😭 نمیدونم اشک شوق هست یا اینکه دلگیری از اینکه داری بزرگ میشی 

کلی خوش گذشت بهمون من وشما و خاله لیلا رفتیم و حسابی جشن و دست و هورا و نقاشی صورت 🥰🥰🥰

روزها دارن به سرعت سپری میشن.قراره پیش دبستانی بری و کلی سرگرمی.روزشماری میکنی برای اینکه دندونت بیفته و تو بزرگ بشی!!!عاشق تکالیفی .... عاشق نقاشی کردنی.....

ومن ......یه مادر .....یه عاشق.....

یه مادری که تموم زندگیش داره جلوی چشماش قد میکشه و برای بزرگ شدن خیلی عجله داره.اینا همه لذته برام.ولی دوست دارم همینجوری کوچیک بمونی...توی آغوشم....عاشق اینروزایی هستم که کنارمی.من دیوونه تو هستم و خواهم بود....تو بهترین و زیباترین هدیه خدایی برای من....🥰😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)