سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

مسابقه ی محرم

1400/6/12 0:56
نویسنده : مامان عاشقت
89 بازدید
اشتراک گذاری

سینا نگم برات کلاس مشاعره در ماه محرم یه سایت معرفی کردن که مسابقه ی محرم گذاشته بودن و گفتن به نفرات برتر جایزه نقدی میدن😉

شما از من سوال کردی گفتی مامان من هم شرکت کنم منم گفتم هر جور دوست داری و چون یه ماه قبلش کتاب قصه ی کربلا رو با هم کامل خونده بودیم تمام سوالات و جواب دادی و به من گفتی مامان انقدر آسون بود😆 منم گفتم پس خبری از جایزه نیست😜😀😀😀😀

چند هفته بعد یهویی داخل گروه کلاس مشاعره پیام اومد اونم چ پیامی که سینا داخل قرعه کشی برنده شده 💃

وای اولین بار بود که داخل یه قرعه کشی اونم داخل بیش از 700نفر در 85 شهر ایران انقدر هممون خوشحال شدیم فیلم قرعه کشی و برات نگه داشتو داخل آرشیو عکسها و فیلمهات🥰

بهت تبریک میگم برنده شدنت عزیز دلم😘

راستی جایزه ات هم 200 هزار تومن پول برات واریز کردن 

پسرم بخند که در بهترین و بی دغدغه ترین دوران زندگی ات هستی. هر روز که بزرگتر می شوی و قدت بلند قامت تر می شود؛ با دغدغه ها و مشکلات بیشتری رو به رو می شوی. این دست توست که چقدر قوی و محکم هستی که بتوانی از پس همه این مشکلات برآیی.

عاشقتم زیبای من😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)