سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

بزرگترین خواسته

1400/6/20 1:32
نویسنده : مامان عاشقت
129 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره به بزرگترین خواسته ات رسیدی از سه شب پیش تخت سامان و کنار تخت شما گذاشتیم و پیش هم میخوابید 😘

از وقتی سامان دنیا اومد منتظر همچین زمانی بودی سامان هم انقدر خوشحاله که پیشت میخوابه کامل به قصه هات عادت کرده و خودت خوب میدونی فقط با صدای خودت خوابش میبره😍 

مگر هست لذتی بالاتر از دیدن این اتفاق ها🥰

خدایا هزاران بار شکرت🙏🌹

چون به بودنم معنا می دهد...

چون ارزشم را به رخم می کشد!!!!

و یادم می دهد، هزار بار بگویم «جانم» کم است برای شنیدن « مادر» از امانت خدایم...

مادری را دوست دارم...

هر چند در آیینه خودم را نمی بینم...

آن زن خسته و کم خواب در قاب آیینه ها را تنها وقتی می شناسم که دستهای فرشته هایی به گردنم گره می خورد و با خنده از من می خواهند که عکسی سه نفره بگیریم...

و آن وقت است که من زیبا می شوم و زیباترین ژست سه نفره را در قاب آیینه حک می کنم...

دنیایم را دوست دارم...پسرهایم را خیلی دوست دارم!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)