سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

این که هستی خوبه......

1392/9/15 15:13
نویسنده : مامان عاشقت
425 بازدید
اشتراک گذاری

             

پسرم

این که هستی و ما رو از تنهایی بیرون اوردی خیلی خوبه

این که من و با با امیر رو با حرف ها و

شیرین زبونی هات شگفت زده میکنی خیلی عالیه

این که با صدای بلند میگی مامان به حرفم گوش بده

درست زمانی که من و بابا داریم با

هم صحبت میکنیم خیلی خوبه

میفهمم که دیگه بزرگ شدی و توجه کامل می خواهی

این که وقتی خانه رو تمیز میکنم و تو با یک دستمال

و شیشه پاک کن کمک میکنی

و با اون دستان کوچولو میز و........ پاک میکنی

و جای دستهای زیبایت همه جا مثل اثری

هنری باقی می مونه ذوق مرگم میکنه

و دوست دارم جای انگشتانت بماند برای همیشه

این که وقتی  غذا ی مورد علاقه شما رو درست میکنم

با اون صدای نازک و خواستنی به

من میگی ما مان خیلی خوشمزه اس دستت درد نکنه

از ته دل خوشحالم میکنه و دلگرم

تو یک معجزه ای پسرم

تمام هستی منی

وقتی محکم بغلم میکنی

و پاهتو دور کمرم و دستهاتو دور گردنم حلقه میکنی

وبا تمام وجود بوسه ای گرم بر گونه ام می نهی

و با شیرینی کلامت و با تمام احساس میگویی:

مامان خیلی دوستت دارم تو عشق منی

دوست دارم در نگاه مهربانت ذوب بشم

وقتی با اون زبون شیرینت منو مامان گلی،مامان خوشتلی

صدا میزنی دلم میخواد هزار بار در دقیقه صدام کنی

دیگه هیچی از خدا نمی خوام

و خدا وند مهربان نعمتش رو بر من تمام کرد.

چطور تاب بیاورم ودر اغوشت نگیرم

و غرق بو سه ات نکنم؟

چطور وقتی تب میکنی ماتم نگیرم؟

چطور وقتی ساعتی از من دور میشوی دلتنگت نشوم؟

برای داشتنت خدا را شاکرم............

    http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان منصوره
19 آذر 92 16:46
ای جونم،احساساتتو درک میکنم عزیزم،ایشالله که همه بچه ها همیشه سلامت باشن،(آمین) بوس واسه پسر نازت،
مامان عاشقت
پاسخ
ایشالا
خاله گمپ گل
19 آذر 92 17:16
خدا براتون حفطش کنه سایه شما هم بالای سر سینا جون باشه. آمیییییییییییییییییییییییین
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله فرشته
19 آذر 92 17:53
دقیقا احساستو درک میکنم
زندایی
19 آذر 92 17:53
خیلی قشنگ بود عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی مریم جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 آذر 92 18:06
فدای مامان مهربون و پسری خوشگل
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
ابجي سجا
19 آذر 92 20:18
ممنون
بیلک و بیلی
19 آذر 92 23:17
عمه ریحانه
20 آذر 92 0:19
چطور خدا پسری به این خوشکلی به امیر داده من دلتنگش نشم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عمه جونم دوست دارم
بابا امیر
20 آذر 92 0:38
راست می گه مامانی منم خیلی دلم برای دوست دارامات تنگت می شه وقتی که سر کارم اخه مثل ادم بزرگا نیست که فقط به زبون می یارن تو به اندازه کوچکیت و دل بزرگت می گی دوستت دارم کاش ما بزرگترا مثل شما کوچکا معنی دوست داشتن می فهمیدیم به اندازه همین دل کوچکی که دارم دوستت دارم
مامان عاشقت
پاسخ
منم دوست دارم بابایی
مامان مانلی
20 آذر 92 1:08
انشالله پسر گلتون همیشه سالم و سلامت باشه در كنار شما
مامان عاشقت
پاسخ
لطف داری عزیزم خیلی خوش اومدی
مامان هستي
20 آذر 92 10:09
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري با اجازه لينكت مي كنم به ما سر بزن با اجازه مطلب كه در مورد مادر شدن گذاشتي تو وبم مي ذارم پيش ما بيا
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی حتما خوشحالم میکنی
مامان رادین
20 آذر 92 14:54
مادر بودن بهترین حس دنیاست با یه نگاه تمام غمهای عالم از دل آدم پاک میشن منم مانند شما به خود می بالم. من امروز لینکت کردم سینا جون تو دیگه الان یکی از دوستای من هستی.
مامان عاشقت
پاسخ
واقعااااااااااااا خیلی خوش اومدین عزیزم
ابجي سجا
20 آذر 92 15:49
ممنون خاله
farideh
20 آذر 92 17:47
سلام عزیزم ماشالاه چه پسر گلی داری میبوسمش من لینکتون کردم
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم ممنون آدرستون هم بذارید
مامان علیرضا
21 آذر 92 15:14
ایشالا همیشه شاد و خندون کنارت باشه وبلاگ خیلی قشنگی داری به ما هم سر بزنید
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین چشم با کمال میل
فاطمه
21 آذر 92 15:38
ایشالا همیشه زنده باشه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نیما
21 آذر 92 15:40
خیلی قشنگ و با احساس بود عزیزم با اجازت منم میذارم تو وبم اگر مایلید به وب منم سر بزنید
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم ،خواهش میکنم حتماچشم حتما با کمال میل
خاله سها
21 آذر 92 15:59
عزیزم خدا برای مامان وبابات حفظت کنه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 آذر 92 19:11
مامان خصوصی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممممممممم
مامان سما
24 آذر 92 12:30
سلام. وبلاگ زیبایی دارید و پسری شیرین. خدا بهتون ببخشه. ممنون که به ما سر زدید. با افتخار به جمع دوستان آترین اضافه شدید.
مامان عاشقت
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چشاتون زیبا میبینه خیلی خوش اومدید
lمامان شیدا
26 آذر 92 15:20
چقدر زیبا و با احساس حرف همه مادر ها رو نوشتی
خاله لیلا
28 آذر 92 22:57
واقعا که خیلی زیبا بود لذت بردم و واقعا همین که هستی خوبه عزیز خاله
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم