سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

مریضی پسرم

1392/9/16 17:05
نویسنده : مامان عاشقت
344 بازدید
اشتراک گذاری

      

پسر عزیزم ، نازنینم پنج شنبه وقتی که ظهر از خواب بیدار شدی یکم کسل بودی و بی حال،حدس میزدم

که میخوای سرما بخوری اما اصلا اثار سرماخوردگی نداشتی.

تا اینکه ساعت 10 شب احساس کردم که بدنت داغ شده ناراحتناراحتوقتی که تب سنج گذاشتم تو گوشت

و دیدم تب داری غم دنیا به دلم نشست.

مامانی و بابایی رو حساب نگران کردی ساعت 12 بود که خوابت برد با اینکه تبت خیلی شدید نبود همش

مراقب بودیم که یه موقع خدایی نکرده تبت بالا نره و همش با خودو میگفتم کاش به جای تو من مریض

میشدم........همش خودم و سرزنش میکردم که چرا بیشتر مراقبت نبودم......طفلکی بابایی هم دست

کمی از من نداشت.

شکر خدا ساعت 4 صبح بود که دمای بدنت نرمال شد وقتی تب سنج و گذاشتیم تو گوشت و دیدیم

دمای بدنت نرماله حسابی خوشحال شدیم هم  من هم بابایی.بعدشم دیگه خوابیدی و اصلا بیدار نشدی

دیروز هم فقط یکم بی حال بودی.ماچماچماچماچماچماچماچ

   

این روزها ....گاهی صدبار دست های سینا را میگیریم و نگاه میکنم.

به ناخن هایش،بند های انگشتانش و به پوستش نگاه میکنم و میبوسمشان.....

انگار خدا رو در مشت های کوچک پسرم پیدا کرده ام.به چشم های او بوسه میزنم.

به لبانش چشم میدوزم.با او بازی میکنم و در اغوشم میفشارمش.

<<آرام در گوشش می گویم میدانی چرا خدا تو را به من داد؟

          برای اینکه روزی هزار بار از او تشکر کنم.....>>


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بهداد
16 آذر 92 17:46
سلام مامان جان. ای جانم سینا جان چقده قشنگ و بانمکه. امیدوارم که همیشه بلا ازش دور باشه و سلامت و شاد باشه. فصل سرما شروع شده و این فرشته های کوچولو به مراقبت بیشتری نیاز دارند تا کمتر سرما بخورن. منم خیلی مواظب بهدادم . شما هم مواظب خودتون و سینا جونی باشید. راستی منم شما رو لینک می کنم. مرسی.
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدیننظر لطفتونه ممنون
مامان منصوره
16 آذر 92 23:31
سلام عزیزم،با افتخار لینکتون میکنم,واسه پسر خوشگلت
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدین ممنون
عمه ریحانه
17 آذر 92 0:56
الهی عمه قربون بدن گرم و اون معصومیت صورتت بره الهی شکر که چیزی نبود مامانش نگران نباش بچه ها یه دفعه خود به خود بدنشون گرم میشه و چیزشون نیست عزیز دلم نگران نباش
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه عمه جونم دوست دارم خواهر شوهر عزیزم
پرهام
17 آذر 92 0:56
دوست خوبم بیام ببرمت دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عاشقت
پاسخ
دوست دارم پسل عمه همین که فکرمی کافیه
عمه ریحانه
17 آذر 92 0:58
همش حواسم نیست به جای عمه مینویسم مامان پرهام مامانش قالب وبلاگ سینا خیلی خیلی قشنگه دست درد نکنه عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
چشات خوشتل میبینه عمه جونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آذر 92 1:01
سلام عزیزم خوبید؟ ماشالله به سینا چون ماشالله خیلی نازه وبلاگتون هم خیلی خوشگله وبا سلیقه درست شده الهی بمیرم هرجا سر می زنم خبر از تب هست چه فصل بدیه خدارا شکر که حالش خوب شده ممنون عزیزم که تشریف اوردید ولینکمون کردید منم با افتخار لینکتون می کنم
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم نظر لطفتونه عزیزم
زندایی مریم
17 آذر 92 13:26
ایشالا هیچ وقت مریض نشی آقا سینا
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی زندایی جون
خاله فرشته
17 آذر 92 13:31
سلام خیلی خیلی وبلاگ قشنگیه هر چی نگاه میکنم سیر نمیشم دست مامانی درد نکنه خدا نکنه که سینای شیطون مریض بشه ایشالا بلا ازت دور باشه
مامان عاشقت
پاسخ
سلام خاله جون خیلی خوش اومدین ممنونم فرشته جون
خپل و مپل
17 آذر 92 14:11
اااااخییییییدوشتییییییی
مامان عاشقت
پاسخ
غصه نخور دوسی
بیلک و بیلی
17 آذر 92 14:12
خاله گمپ گل
18 آذر 92 15:42
ایشالا همیشه بلا ازت دور باشه عزیزم که اینقدر مامان و بابا رو نگران نکنی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله سها
21 آذر 92 16:03
عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله لیلا
28 آذر 92 22:54
خدا نکنه سینا جونم مریض بشه شکر خدا که زودی خوب شدی
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووونم