سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

سینا؟؟

1392/9/25 0:30
نویسنده : مامان عاشقت
430 بازدید
اشتراک گذاری

میدونید


چیه؟؟؟

                  

خیلی دوست داشتم اسم پسر گلمو با حروف ابجد بدونم چند میشه تا بالاخره پیدا کردم.

اسم سینا جونم به حروف ابجد شماره

121

درآمد



خواهر شوهر عزیزم واقعا ازت ممنونم که ازم خواستی برای سینا وبلاگ درست کنم .چون واقعا از این کاری که کردم راضی هستم و خوشحال بله......پسرم عمه ی نازنینت از من خواست که واست وبلاگ درست کنم و واقعا ازش ممنوووووووووووووووونمماچماچ


ای پسر زیبا روی  من....................     

ای ادامهء هستی من

در تو محدود می شوم ،

در تو تکرار می شوم ،

در تو بر می افرازم ،

در تو ته می نشینم

ای برگزیده *

تا آنگاه با من باش که پر پروازت پا بگیرد

و تا آنگاه با من باش که پر پروازت نشکند

به تو خواهم گفت

راز عشق را ،

راز هستی را ،

راز چگونه بودن را

راز چگونه شدن را

آنچنان که خود می دانم

اما نمی گویم که خانه ات را در کجا بسازی ...

در قصه هایی که برای تو می گویم

دیو سیاه و اسب تیزپا نخواهند بود

و نیز شاهزاده ای که از دیاری سفر کند ...

در قصه های من ،

سنجاقک همانقدر زیباست که پروانه

و گلهای وحشی کوهستان همانقدر لطیف اند

که ارکیده های گلخانه همسایه

و خدا آنچنان نزدیک است که صدای نفسهایش را خواهی شنید

و مرگ همانقدر ساده و خوب است که زندگی ...

در قصه های من

داشتن برای تقدیم کردن است

و نداشتن هنر نیست ،

برای داشتنت خدارا شاکرم..............

ازلبخندت برای تغییر دنیا استفاده کن ،

نگذار دنیا لبخندت را تغییر دهد۰

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

عمه ریحانه
25 آذر 92 12:21
خوشبحال من که خدا همچین زنداداش گلی بهم داده خوشبحال داداش امیرم،خوشبحال سینا عاشقتم بوس بوس بوووس
مامان عاشقت
پاسخ
ریحانه جونم شما خیلی خیلی به من لطف داری عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممم
اعظم مامان زهرا
25 آذر 92 13:58
ممنون شما که هنرمندتری عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
لطف دارین عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آذر 92 17:00
دستشون درد نکنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آذر 92 17:01
اینا هم برا لبخند خوشگلت سینا جونم
mamane Yasna
25 آذر 92 20:17
salam azizam mer30 fadat sham...are babayish kheyli mehrabone
مامان عاشقت
پاسخ
ایشالا همیشه زنده باااااااااااشه
mamane Yasna
25 آذر 92 20:17
ina ham vase sina joooon
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
saba
25 آذر 92 23:06
خپل و مپل
25 آذر 92 23:07
بیلک و بیلی
25 آذر 92 23:08
خاله فرشته
26 آذر 92 0:02
چه جالب
زندایی مریم
26 آذر 92 0:03
قربونت برم عکسات خیلی قشنگ شدن دس مامانی درد نکنه
مامان عاشقت
پاسخ
چشات قشنگ میبینه زندایی جونم
مامان علیرضا
26 آذر 92 0:04
دست عمه خانم درد نکنه
مامان عاشقت
پاسخ
واقعا دست شما هم درد نکنه که بهمون سر میزنید
مامان نیما
26 آذر 92 11:33
ماشالا به گل پسرت خدا حفظش کنه
مامان اتابک
26 آذر 92 11:33
واسه سینا جونم
مامان طرلان
26 آذر 92 11:35
فدای خنده هات بشم من
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله چون
farideh
26 آذر 92 12:39
سلام عزیزم من مادر اوا هستم مرسی که من سر میزنی پسر گلت هم ببوس خدا برات حفظش کنه خانوم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیدین
26 آذر 92 12:41
سلام خانومی چه جالب چه جوری دراوردی ؟
مامان عاشقت
پاسخ
برات میذارم داخل نظرات خصوصی
lمامان شیدا
26 آذر 92 15:12
سینا جونم چقدر خوشگل خندیدی عزیزم ان شالله همیشه لبت خندون باشه
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان باراد
27 آذر 92 0:03
سلامممممم ای جونم سینا خوشمل بخورمتتتتتتتتتتتت
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
lمامان شیدا
27 آذر 92 10:40
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل سینا جون به سرخی انار ممنون عزیزم بر شما هم مبارک بااااااااااااااااااااااشه
مادر منتظر
27 آذر 92 13:28
سلام مامانی خوب و مهربون سینا کوچولو عزیزم ممنون که اومدی و به ما سر زدی دوست خوبم. ببخش که من دیر اومدم , مدتیه که مشغله دارم و کمتر وقت میکنم به همه دوستان سر بزنم. عزیزم شما از امروز جزو لینک دوستان ما هستی دوست خوب من. ماشاالله چه پسر خوشگلی داری , خدا برات حفظش کنه عزیز دلم. بازم پیش ما بیا که خوشحالم میکنی .
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش اومدین چشم حتما میام با کمال میل
مامان محمد یاسین
27 آذر 92 14:11
سلام پسرت خیلی بزرگ شده خوشبحالت پسمل من هنوز تازه 6 ماهشه کی میشه بزرگ شه تبریک میگم پسرت خیلی نازه بازم بیایی وبلاگمون
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری با کمال میل حتما
مینا مامان روشا
28 آذر 92 16:48
ممنون مامان مهربون که سر میزنی.منم لینکتون کردم
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش اومدین
خاله لیلا
28 آذر 92 22:37
در انعکاس نور تو را یافتم متبلور تر از الماس نفسهایم در امتداد نفسهایت به بازدم رسید آنگاه که تو با صداقت صبح آمدی در عمق چشمهایت چشمه چشمه پاکی! راه را تو یافته ای! ای عیسی نفس! برای من تو بس! تقدیم به سینای گلم و تقدیم به خواهرم که چنین عزیزی را در دامن پاکش پرورانده
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خواهر عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
29 آذر 92 1:13
انشالله همیشه شاد باشید ومثل من وقتی میاید تو وب گل پسملیتون شارج بشید
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم
2 دی 92 9:35
nice.design
11 دی 92 13:42
سلام مامان سینا جان من طراح عکس و پوستر هستم اجازه دارم یکی از عکسای سینا جان رو سیو کنم و یه پوستر خوشگل برای کریسمس براتون طراحی کنم یه طرلحی خیلی خاص... این عکسی که نوی قاب گذاشتین، ژست زیبایی داره من به مناسبت کریسمس روی کارام تخفیف گذاشتم از کارام دیدن کنید، خوشحال میشم می تونم برای اسم سینا جان هم یه لوگوی زیبا و منحصر به فرد طراحی کنم و یا یه هدر خیلی خاص یرای بالای صفحه ی وبلاگتون زمان تخفیف ها محدود هست
سها
14 دی 92 3:26
فدای این خنده ی خوشکلت بشم عزییییییییییییییییزم
مامان عاشقت
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم