سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

شعر خوندن سینا

1392/12/19 14:13
نویسنده : مامان عاشقت
503 بازدید
اشتراک گذاری

سینا این روزها ......همان فرزندی است که همیشه آرزویم داشتنش بوده......شیرین و دوست داشتنی ،گاهی وصف نشدنی.....صبحها  با بوسه های گرمش بیدار میشوم .......و شنیدن این کلمه آرزوی هر روزم است "مامان دوست دارم اندازه ی دنیا"......و من مست شنیدن این همه محبتهای کودکانه اش مراسم چلاندن و بوسیدن و خنداندش را اجرا میکنم.....توده سلولی کوچکی که 40 هفته طول کشید تا موجودی شود بس دوست داشتنی و شیرین ،اکنون 3/5 ساله ایست که قلب و جانم از اوست...اندیشمندی که هر روز از داشتنش افتخاری نصیبم است.....

پسرم یه شعر جدید از مامان جون یاد گرفتی و این روزها مدام کارت این شده که این شعر رو میخونی

پهلوی دزده

بیره به دسجد

دالی میدزدهخنده

(پهلوی دزده وقتی میره به مسجد قالی میدزده)

و اینکه شعر یه توپ دارم قلقلیه و آهویی دارم خوشگله رو با کمک من کامل میخونی

انقدر قشنگ و شیرین میخونی که دلم برات ضعف میره.ماچ

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت...

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف...

و من از دور ببینم...

که پر از لبخند است...

چشم و دنیا و دلت...

واینکه:

این روزها خیلی روی من و بابایی حساس شدی اگر یه نفر حتی یکم صداش از حد معمول بالا بره

انقدر دعواش میکنی و میگی داد نزن فهمیدیقهقهه

و من و بابایی غرق لذت میشیملبخند

و اینکه:

وقتی یه کار بد میکنی و من دعوات میکنم میگی:

اذیتم نکن در میکنم میرم پیش بابایی تهنا میشیانیشخند

و اینکه:

از وقتی که فهمیدی عید نزدیکه

مدام سوال میکنی عید شدهنیشخند

 

این دوست داشتن است
این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز کرده است
کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
آری آری آری
دوستش میدارم
قهقه های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:34
ماشالا ب این زبون شیرینت آقا
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
ابجي سجا
22 اسفند 92 15:42
ليست كارهاي خانه تكاني سال نو : پاك كردن غم گذشته ها دور ريختن كينه ها شستن افكار منفي چيدن عشق در طاقچه خريد شادي و حراج محبت **خانه تكانيت مبارك**
مریم
23 اسفند 92 8:05
ای خدا..... چه قد ماشالله شیرین زبونی شیطونک....
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون
مینا مامان روشا
24 اسفند 92 17:49
ای جووووووووووونم آفرین به این آقای ناز و دوست داشتنی گلمممممم پیشاپیش عیدت مبارک
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خاله جون عید شما هم مبارک
مامان منصوره
27 اسفند 92 0:19
عاشق شعر خوندن بچه هام،خدا بهت ببخشه عزیزم،بوس واسه سینا جونی،
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله لیلا
7 فروردین 93 13:00
خاله قربون شیرین زبونیت بشه عزیز مهربونم