سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

روز مادر

1393/1/31 15:00
نویسنده : مامان عاشقت
406 بازدید
اشتراک گذاری

http://img.doostiha.ir/uploads/2013/04/Postal-Card.jpg

برای عزیز جونم :

 هر انسانی عطری خاص دارد!!

گاهی بعضی عجیب بوی خدا میدهند...

مثل "مادر"!! 

"مادرعزیزم روزت مبارک.ممنونم بابت تموم زحماتی که برام کشیدی.دوستت دارم"

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سینای عزیزم:


بخاطر حضورت درکنار من

بخاطر حس مادرانه ای که تو به من بخشیدی

بخاطر روح لطیف وپاکت

بخاطرلبخند زیبای تو

بخاطر آفرینش تمام لحظه های شیرین وناب زندگیم

سپاسگذارم

ممنونم که اجازه دادی مادر توباشم

ممنونم که اجازه دادی با بوئیدن تو احساس کنم توی بهشتم

ممنونم که شدی همه ی زندگی من

دوستت دارم

 امسال به لطف خدا چهارمین سالیه که سینا توی روز مادر کنارمنه.خدایا شکرت... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

روز مادر مبارک


پسندها (1)

نظرات (17)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 15:36
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان عاشقت
پاسخ
حتما
مریم
1 اردیبهشت 93 15:51
تبریک می گم عزیزم. مبارکتون باشه. همیشه به شادی و خوشی انشاء الله
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه ریحانه
2 اردیبهشت 93 10:26
روزت مبارک عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه ریحانه
2 اردیبهشت 93 10:27
خیلی متنها قشنگ بودن عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
چشمات قشنگ می بینن عزیزم
پرهام
2 اردیبهشت 93 10:27
زن دایی جونم روزت مبالک
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی خوشکل زندایی
ابجي سجا
2 اردیبهشت 93 14:40
هر گاه با دیگرانید خود را خط بزنید و هر وقت با خدایید دیگران را
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 0:38
عزیز دلم روزت مبارک امیدوارم همواره سالم و سلامت باشید
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 12:22
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
خاله گمپ گل
4 اردیبهشت 93 12:30
روزتون مبارک عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
مامان منصوره
5 اردیبهشت 93 0:18
عزیزم روزت مبارک،ایشالله سایت همیشه بالا سر سینا جون باشه،بوس واسه پسر گلت
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم روز شما هم مبارک باشه
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 23:02
مامان هستي
6 اردیبهشت 93 12:42
روزت مبارك مهربونم اين گلها تقديم به تو كه بهتريني
مامان عاشقت
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 19:21
شاید با هم بودن به سختی تکرار شود , اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد.
خاله لیلا
7 اردیبهشت 93 0:32
خواهر گلم روزت مبارک
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم دوست دارم هوارتا
اعظم مامانه زهرا
11 اردیبهشت 93 15:54
سلام بروزم
بابا سینا
27 اردیبهشت 93 17:24
همسر عزیزم هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر بر التهاب سرخ تنت نقش می زند هر روز طرح پیرهنی عاشقانه تر دوستت دارم ، روزت مبارک
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیز تر از جانم