سیناسینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

سینا جان به چشمان مهربانه تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را

جان منی از این عزیزتر نمی شود....

خونه ی مامان جون

1392/9/17 13:23
نویسنده : مامان عاشقت
361 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم

امروز صبح وقتی بیدار شدی تند تند اشک میریختی و میگفتی میخوام برم خونه ی باباجون پیش خاله لیلا ،منم به خاطر اینکه منتظر یه بسته ی پستی بودم نمیتونستم بیام دلم هم راضی نمیشد تنها بری دیگه بس که گریه کردی مجبور شدم زنگ زدم باباجون بیاد دنبالت بار دوم هست که تنها رفتی ولی بازم واقعا برام سخته چیکار کنم آخه خیلی بهت وابسته هستم قرار شده ساعت 5 بعد از ظهر همراه دایی محمد بیای خونه ،خدا میدونه تا اون موقع چند ساعت برای من میگذره و من چند بار اونجا زنگ میزنمنیشخند.باور کن......

درهوایی که نفس های تو نیست...نفسم میگیرد

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

پسرکم....سینای من برای این همه خوشبختی که به ما ارزانی داشتی  از تو ممنونم.

روزگار چه زود طی میشود...میدانم که زمان همیشه اندک است...ناکافیست...من همین یک لحظه را

گرفته ام و از دامانش آویزانم.

یک دم دیگر پسرم در را باز خواهد کرد و با صورت از ته تراشیده و نگاه درخشانش خواهد گفت:"مامان من

دارم میروم.موهایت چه سفید شده...بگو که هنوز هم دوستم داری!!!"....

خدایا من همین یک لحظه را دارم.یک لحظه برای بوسیدنش،بوییدنش،دوست داشتنش و پرستیدنش!

من فقط همین دم را فرصت دارم که بگویم دوستت دارم پسرم!دوستت دارم پسرم!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خپل و مپل
17 آذر 92 14:14
بیلک و بیلی
17 آذر 92 14:15
lمامان شیدا
17 آذر 92 15:53
سلام ماشالله چه پسر ناز و با نمکی دارید خدا برایتان حفظش کنه . ممنون که به ما سر زدید دل نوشته های عاشقانت هم خیلی زیباست و حسابی به دل میشینه برایتان بهترین ها را آرزو مندم
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظز لطفتونه خیلی خوش اومدین
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 16:19
الاهی فدای دل مهربونت مامان جون چقدر زیبا نوشتید سینا جونم نازنینم قدر مامان مهربون را خیلی بدون عزیزم
مامان عاشقت
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون زیبا میبینه
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 16:20
عزیز دلم خیلی نازی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم و با افتخار لینگتون کردم
مامان عاشقت
پاسخ
خاله جون خیلی خوش اومدین
خاله فرشته
17 آذر 92 16:27
از دست مامانت
مامان آیدین
17 آذر 92 23:33
سلام خانومی خوبی از طرف ما سینا جونی رو ببوسسسسس
مامان عاشقت
پاسخ
چشم عزیزم
عمه ریحانه
17 آذر 92 23:47
مامان مهربونش این بار مثل اون دفعه که سینا از پیشت رفت گریه که نکردی عزیز جان؟
مامان عاشقت
پاسخ
نه عزیزم سعی کردم با موضوع کنار بیام اما نمیشد
پرهام
17 آذر 92 23:48
زندایی جونم ناراحت نباش دیگه باید عادت کنیآخه سینا جون باید زنش بدی تا زود نوبت من بشه
مامان عاشقت
پاسخ
زندایی قربون تو بره
مامان آدریان
18 آذر 92 0:11
مامان خانم باید از الان عادت کنی .بچه ها دنبال تنوع هستن
مامان عاشقت
پاسخ
چشم عزیزم
زندایی مریم
18 آذر 92 0:14
بس که مامانت مهربونه
مامان باراد
18 آذر 92 12:37
سلام مامانی عزیزم چه خوشمل پسمریتون هزار هزار ماشاله واقعا که وبلگ ناز و منحصر بفردیه ایشاله همیشه میایم و عکسای خوشملشو میبینیم تازه مامانشم خوش سلیقه ست واله به قرعاننننننن
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین خیلی خیلی خوش اومدین
خاله گمپ گل
18 آذر 92 15:38
آخی چه مامان دل نازکی یعنی تا این حد وابستگی پیش میات ایشالا خدا حفطش کنه
مامان عاشقت
پاسخ
آره والا خیلیییییییییییییییییی لطف دارین ممنون
مامان آیلین
18 آذر 92 17:43
مرسی که به ما سر زدید گل پسرتونم خیلی ناز خدا حفظش کنه
مامان عاشقت
پاسخ
خیلی خوش اومدین عزیزم
مریم
19 آذر 92 16:33
سلااااااااام. به به ! چه گل پسری خدا حفظش کنه براتون ممنون که به ما سر زدین
مامان عاشقت
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدیییییییییییییی لطف داری عزیزم
خاله لیلا
28 آذر 92 22:52
عزیز خوشگلم چقدم اونروز بهمون خوش گذشت و چقد خاله رو خوشحال کردی
مامان عاشقت
پاسخ
به منم خوس گذست
مامان لیانا
11 دی 92 23:50
باعث افتخارمونه که لینکمون کردید ما هم شمارو با افتخار لینک کردیم
مامان عاشقت
پاسخ
باعث افتخاره عزیزم